• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitāla mācību līdzekļa vizuālajā mākslā 1.-3. klasei dizaina stilistika

Thumbnail
View/Open
299-84098-Ansone_Anna.Marija_aa17132.pdf (7.642Mb)
Author
Ansone, Anna Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Plotka, Aivars
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Digitāli mācību līdzekļi ir kļuvuši par neatņemamu izglītības sastāvdaļu. Svarīgi, lai digitālu rīku funkcionalitāte un vizuālais noformējums būtu atbilstošs lietotāja prasmēm un spējām. Bakalaura darba “Digitāla mācību līdzekļa vizuālajā mākslā 1.-3. klasei dizaina stilisti-ka” mērķis ir, balstoties uz teorētisko un empīrisko pētījumu, izstrādāt dizainu digitālam mācību līdzeklim vizuālajā mākslā 1-3. klases skolēniem. Lai izprastu kā veidot digitālu mācību līdzekli vizuālajā mākslā konkrētās vecuma grupas skolēniem, bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek apkopoti digitāla rīka dizaina veidošanas principi. Empīriskajā daļā tiek apkopoti un analizēti dažādi mākslas digitālu mācību līdzekļi paraugi, kā arī veiktas aptaujas ar 1.-3. klases skolēniem un vizuālās mākslas pedagogu, lai atbildētu uz pētījuma jautājumu- kādi vizuālās stilistikas elementi raksturīgi digitālam mācību līdzeklim vizuālajā mākslā 1-3. klasei? Balstoties uz teorētiskajā un pētnieciskajā daļā iegūto informāciju, radošajā daļa tiek izstrādāts un aprakstīts dizaina projekts- digitāls mācību līdzeklis vizuālajā māksla 1-3. klasei “Vizma”
 
Digital learning platforms have become an integral part of education. It is important that the functional and visual design of digital tools match the user's skills and abilities. Bachelor's thesis “Digital learning application in visual arts 1.-3. grade students” aim is to develop a design for a digital learning application in visual arts 1-3, based on theoretical and empirical research. To understand how to create a digital learning application in visual arts for students of a specific age group, the theoretical part of the bachelor's thesis summarizes the principles of user experience and user interface design. In the empirical part, various samples of art digital learning tools are collected and analysed, as well as surveys with 1.-3. class students and visual arts teacher to answer the research question - what functional and visual stylistics elements are typical for a digital teaching application in visual arts 1.-3. class? Based on the information obtained in the theoretical and research part, the creative part describes and creates design project - a digital application for visual arts 1-3. for the class "Vizma"
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55784
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV