• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Physics, Mathematics and Optometry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ceļu digitālo reklāmu spožuma mērījumi Rīgā

Thumbnail
Открыть
304-82784-Volberga_Liva_lv18052.pdf (3.184Mb)
Автор
Volberga, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Gunta
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs ir uzrakstīts latviešu valodā uz 36 lapaspusēm. Tas satur 12 attēlus, 7 tabulas, 12 pielikumus un 56 atsauces uz literatūras avotiem. Darba mērķis bija novērtēt Rīgā izvietoto ceļu digitālo reklāmu parametrus – spožumu un radīto apgaismojumu. Tika veikti 19 ceļu digitālo reklāmu spožuma mērījumi, izmantojot Konica Minolta LS-150 fotometru, un 3 ceļu digitālo reklāmu radītā apgaismojuma mērījumi, izmantojot Konica Minolta T-10 luksmetru. Tika noskaidrots, ka digitālo reklāmu uzstādītās spožuma vērtības ir ļoti atšķirīgas un pārsniedz citu valstu atļautās spožuma normas. Kā arī tika noskaidrots, ka radītā apgaismojuma metode var tikt izmantota kontroles mērījumiem. Latvijā ir nepieciešams izstrādāt Ministru kabineta noteikumus, kas regulētu LED reklāmas stendu pieļaujamās spožuma normas.
 
Bachelor’s thesis is written in Latvian, it contains 36 pages, 12 figures, 7 tables, 12 appendix and 56 references. The aim of the study was to take measurements of the luminance and illuminance of road advertisements in Riga. We measured luminance of nineteen road advertisements using Konica Minolta LS-100 Luminance Meter and illuminance of three road advertisements using Konica Minolta T-10 Illuminance Meter. The luminance values were found to be very different and evaluating the luminance of advertising screens according to other countries standards, conclude that they exceed the maximum luminance limits. Also the method of measuring the illuminance with a lux meter can be used in cases where it is necessary to take control measurements. In Latvia, it is necessary to develop regulations of the Cabinet of Ministers that would regulate the luminance standard of LED advertisements.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/55910
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (FMOF) / Bachelor's and Master's theses [2775]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV