Jaunāko tehnoloģiju izmantošana darbības vārdu laiku apguvē 6. klasei
Автор
Petruks, Maksims
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Farneste, Monta
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs ir pētījums par jaunāko tehnoloģiju izmantošanas iespējām darbības vārdu laiku apguvē 6. klasei. Pētījums tika veikts, pamatojoties uz ar datoru uzlabotu un ar mobilo telefonu uzlabotu valodas mācīšanas metodiku ar mērķi attīstīt un uzlabot skolēnu darbības vārdu lietošanas prasmi. Atsevišķa gadījuma izpēte tika pielietota kā galvenā empīriskās daļas izpētes metode un 14 skolēnu darbības vārdu zināšanas tika pārbaudītas, veicot pārbaudes darbus pirms un pēc mācīšanas tiešsaistes vidē un veicot anketēšanu. Iegūtie rezultāti pierāda, ka jaunāko tehnoloģiju izmantošana uzlabo skolēnu darbības vārdu lietošanas prasmi. The bachelor thesis is devoted to inspecting the possibility of using new technologies for acquisition of tenses in form 6. This research combines aspects of computer-assisted language learning (CALL) and mobile-assisted language learning (MALL) with the expectation that it will facilitate development and improve the students’ verb tense proficiency. The intrinsic case study was applied as the main empirical research method and 14 students’ verb tense proficiency was assessed through administering pre-revision and post-revision tests and post-revision questionnaires. The acquired results imply that use of new technologies in the classroom improves the students’ proficiency of verb tenses.