Valodas lietojums lietišķajās prezentācijās
Автор
Skrindevska, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Valodas lietošanas māksla ir vērtīga svarīgās biznesa sarunās, kā arī biznesa prezen-tācijās. Valodas lietošana ir līdzeklis, kas palīdz reklamēt produktu un uzņēmumu. Bakalaura darba mērķis ir analizēt valodas līdzekļu izmantošanu, produkta vai uz-ņēmuma prezentācijās, pievēršot uzmanību valodai, kas tiek izmantota gan slaidos, gan runā. Empīriskajā daļā tika atlasītas desmit dažādu runātāju lietišķās prezentāci-jas. Izmantotā pētījuma metode ir gadījumu izpēte. Rezultāti atspoguļoja, ka analizē-tajās lietišķajās prezentācijās bija izmantoti saīsinājumi personas vietniekvārdi, reto-riski jautājumi, kā arī saistvārdi. The use of language is important in business presentations as that is the means that helps to promote the product and the company. The aim of the Thesis is to analyse the use of language means in business presentations during a product or company presentation, paying attention to the language used both on the slides and in speeches. Ten business presentations by different speakers were selected for the analysis. The applied research method is a case study. The results showed that the analysed business presentations contained contractions, personal pronouns, rhetorical questions and signaling transitions.