Korejiešu populārās kultūras produktu lietošana Latvijā
Автор
Petričenko, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Mileiko, Ilze
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs “Korejiešu populārās kultūras produktu lietošana Latvijā” pēta korejiešu populāras kultūras produktu lietošanu Latvijā un to vērtējumu, kā arī korejiešu populāras kultūras produktu lietošanas ietekmi uz Korejas kultūras uztveri kopumā. Darba mērķis ir izpētīt korejiešu populārās kultūras produktu lietošanas prakses Latvijā. Darba aktualitāti var pamatot ar strauji pieaugošo interesi par populāro korejiešu kultūru un tās, kas turpina izplatību pasaulē un Latvijā. Darba pirmā daļā tiek konceptualizēts un raksturots populārās kultūras produkta jēdziens un tā teorētiskie aspekti, turklāt tiek apkopota teorētiska literatūra par korejiešu populāro kultūru un tās produktiem. Otrajā daļā tiek aprakstīta pētījuma metodoloģija. Trešajā daļā, balstoties uz iegūtiem datiem, tiek aprakstītas populārās kultūras produkta lietošanas prakses un to, kā šo produktu lietošana ietekmēja Korejas kultūras uztveri starp korejiešu populārās kultūras baudītajiem Latvijā. Darbā tika secināts, ka korejiešu populārās kultūras lietošana pozitīvi ietekmēja informantu skatu uz Korejas kultūru. Darba garums 47 lapas The Bachelor’s paper titled “Usage of Korean Popular Culture Products in Latvia” looks at Korean popular culture product usage in Latvia, how it's valued and how Korean popular culture product usage influences Korean culture perception as a whole. This paper aims to look at Korean popular culture product usage practices in Latvia. The relevancy of this paper can be based on the rapidity of the growing interest in Korean popular culture that continues to grow and spread around the world. The first part conceptualizes and describes the popular culture product and its theoretical aspects, as well as provides the theoretical literature compilation on Korean popular culture and its products. In the second part, the methodology of the research is described. The third part based on the obtained data describes practices of using Korean cultural products among Korean popular culture fans in Latvia and how its effect a person's perception of Korean culture in general. The paper concluded that the usage of Korean popular culture had a positive impact on the informants' perception of Korean culture. Work’s length is 47 pages