• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Personīgās izaugsmes iespējas BSC darbinieku perspektīvā. Gadījuma izpēte

Thumbnail
Открыть
306-84176-Persidska_Evija_ep17061.pdf (1.292Mb)
Автор
Persidska, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Linde-Ozola, Zane
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba mērķis ir izpētīt, kādā veidā PBM process ietekmē to, kā darbinieki uztver un realizē savu pašizaugsmi. Ņemot vērā, ka PBM modelis ir kļuvis par pašsaprotamu instrumentu daudzās organizācijās, domājot par uzņēmuma un darbinieku attīstību, manā pētījumā tas kļūst par platformu kur satiekas darbinieku vēlmes pēc izaugsmes un uzņēmuma vajadzības pēc progresējošiem darbiniekiem. Kā galveno konceptuālo pieeju es izmantoju Burdjē (Bourdieu) lauka teoriju. Pētījums atklāj, ka tas, kas padara izaugsmi par darbinieku vēlmju objektu ir tās “dabiskošana”, fetišizēšana un padarīšana par stratēģisku instrumentu, veidojot savu profesionālo imidžu. Tas, kā darbinieki realizē savu izaugsmi, lielā mērā ir dažādu pasākumu kopums.
 
The aim of the master's thesis is to research the PBM process influence on how employees perceive and achieve their self-growth. Given that the PBM model has become a self-evident tool in many organizations when thinking about company and employee development, in my study it becomes a platform where employees desire for growth and the company’s need for progressive employees meet. I use Bourdieu's field theory as the main conceptual approach. The study reveals that what makes growth an object of employees' desires is its "naturalization", fetishization and making it a strategic tool in building their professional image. How employees achieve their growth is largely a set of different measures.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56190
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV