Kino stils Andreja Tarkovska filmās "Andrejs Rubļovs", "Spogulis" un "Nostalģija"
Автор
Stafecka, Diāna Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Freibergs, Viktors
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir kino stils Andreja Tarkovska filmās “Andrejs Rubļovs”, “Spogulis” un “Nostalģija”. Darba mērķis ir noskaidrot Andreja Tarkovska kino stila raksturīgās iezīmes. Darba problēma ir Andreja Tarkovska kino stilu raksturojošas iezīmes trijās režisora filmās. Teorētiskajā daļā ir aplūkota kino teorija, kino valoda un tās elementi: kinematogrāfija, mizanscēna, montāža, skaņa. Papildus teorijai apkopota faktoloģija par Andreja Tarkovska kino identitāti. Metodoloģiskajā daļā aprakstīta kvalitatīva kontentanalīze, semiotiskā un naratīva analīze. Empīriskajā daļā, izmantojot naratīva un semiotisko analīzi, pētītas Andreja Tarkovska filmas “Andrejs Rubļovs”, “Spogulis” un “Nostalģija”. Iegūtie rezultāti aptver galvenās Tarkovska kino naratīva un kino valodas elementu raksturojošās iezīmes. The theme of the Bachelor thesis is “The film style in Andrei Tarkovsky`s movies “Andrei Rublev”, “The Mirror” and “Nostalgia”". The aim of the research is to find out the characteristic features of Andrei Tarkovskys' film style. The problem of the Bachelor thesis is the characteristics of Andrei Tarkovskys' film style in three director's films. The theoretical part includes film theory, film language and its elements: cinematography, mise-en-scène, montage and sound. In addition to the theory, the factology on the film identity of Andrei Tarkovsky have been summarized. Methodological section includes qualitative content analysis, semiotic and narrative analysis. The research includes analysis of Andrei Tarkovsky`s movies “Andrei Rublev”, “The Mirror” and “Nostalgia”. The obtained results cover the main features of Tarkovsky's cinematic narrative and cinematic language elements.