• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas jauniešu iepirkšanās paradumi internetveikalos un to ietekmējošie faktori Covid-19 pandēmijas laikā

Thumbnail
Открыть
309-83698-Zaruma_Laura_lz18006.pdf (2.255Mb)
Автор
Zaruma, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats ir “Latvijas jauniešu iepirkšanās paradumi internetveikalos un to ietekmējošie faktori Covid-19 pandēmijas laikā”. Tajā tiek izpētīti Latvijas jauniešu iepirkšanās paradumi Covid-19 pandēmijas laikā, kā arī jauniešu vidū 3 populārāko apģērbu internetveikalu komunikācija sociālajos tīklos. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aprakstīta teorija par Z paaudzi, interneta mārketingu, sociālajiem tīkliem, kā arī citu valstu pētījumi par Covid-19 pandēmijas ietekmi uz iepirkšanos internetā. Jauniešu aptaujas un fokusa grupas intervijas rezultātā atklāts, ka Latvijas jaunieši intensīvi izmanto sociālos tīklus un regulāri iepērkas internetā, visbiežāk iegādājoties apģērbu un apavus. Populārākie internetveikali ir “Asos”, “Reserved” un “About You”. “Facebook” lapu kontentanalīzē noskaidrots, ka uzņēmumi izmanto atšķirīgas mārketinga pieejas ļauj tiem saglabāt savu unikālo pozīciju starp veikaliem ar līdzīgu sortimentu.
 
The theme of this Bachelor thesis is “Latvian youth shopping habits in online stores and affecting factors during Covid-19 pandemic”. It examines the shopping habits of Latvian youth during the Covid-19 pandemic, as well as the social media communication of the 3 most popular clothing online stores among Latvian youth. This research paper contains theoretical, methodological and empirical part. The theoretical part describes the theory of Generation Z, Internet marketing, social networks, as well as other countries' research on the impact of the Covid-19 pandemic on online shopping. As a result of the youth survey and focus group interview, it was revealed that Latvian youth intensively use social media and regularly shop online, most often buying clothes and shoes. The most popular online stores are “Asos”, “Reserved” and “About You”. Content analysis of “Facebook” pages revealed that companies use different marketing approaches allowing them to maintain their unique position among stores with a similar assortment.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56313
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV