• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmumu "Es mīlu kafiju" un "Costa Coffee Latvia" mārketinga komunikācija Covid-19 laikā

Thumbnail
View/Open
309-83713-Karklina_Endija_ek18142.pdf (1.987Mb)
Author
Kārkliņa, Endija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „Uzņēmumu „Es mīlu kafiju” un „Costa Coffee Latvia” mārketinga komunikācija Covid-19 laikā” mērķis ir noskaidrot un salīdzināt, kā mainījās uzņēmumu „Es mīlu kafiju” un „Costa Coffee Latvia” mārketinga komunikācija, sākoties Covid-19 ierobežojumiem valstī. Darba teorētiskajā daļā ir apkopota un izstudēta informācija par mārketingu, mārketinga un uzņēmumu komunikāciju. Par sociālajiem medijiem un to lomu mārketingā, kā arī komunikāciju tajos. Par zīmolu, zīmola atpazīstamību un identitāti. Un par komunikāciju Covid-19 laikā. Bakalaura darba empīriskajā daļā tika izmantotas trīs pētījuma metodes: kontentanalīze, intervija un aptauja. Bakalaura darba pētījumi norāda uz to, ka veiksmīgāka mārketinga komunikācija Covid-19 laikā tika veidota uzņēmumam „Es mīlu kafiju”.
 
The main goal of bachelor`s thesis: „Marketing communication for the company`s „Es mīlu kafiju” and „Costa Coffee Latvia” during Covid-19” is to find out and compare how has changed the marketing communications of „Es mīlu kafiju” and „Costa Coffee Latvia”, with the restrictions in the country of Covid-19. The theoretical part include information about marketing, marketing and companies communication. About social media and they role in marketing communication and about communication on social media. There is information about brand, brand awareness and identity. And about communication during Covid-19. In the empirical part of bachelor`s has used three research methods: content analysis, interview and survey. The bachelor`s thesis research results shows that marketing communication during Covid-19 was created more successful for the company „Es mīlu kafiju”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56316
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV