• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmumu "Es mīlu kafiju" un "Costa Coffee Latvia" mārketinga komunikācija Covid-19 laikā

Thumbnail
Открыть
309-83713-Karklina_Endija_ek18142.pdf (1.987Mb)
Автор
Kārkliņa, Endija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Uzņēmumu „Es mīlu kafiju” un „Costa Coffee Latvia” mārketinga komunikācija Covid-19 laikā” mērķis ir noskaidrot un salīdzināt, kā mainījās uzņēmumu „Es mīlu kafiju” un „Costa Coffee Latvia” mārketinga komunikācija, sākoties Covid-19 ierobežojumiem valstī. Darba teorētiskajā daļā ir apkopota un izstudēta informācija par mārketingu, mārketinga un uzņēmumu komunikāciju. Par sociālajiem medijiem un to lomu mārketingā, kā arī komunikāciju tajos. Par zīmolu, zīmola atpazīstamību un identitāti. Un par komunikāciju Covid-19 laikā. Bakalaura darba empīriskajā daļā tika izmantotas trīs pētījuma metodes: kontentanalīze, intervija un aptauja. Bakalaura darba pētījumi norāda uz to, ka veiksmīgāka mārketinga komunikācija Covid-19 laikā tika veidota uzņēmumam „Es mīlu kafiju”.
 
The main goal of bachelor`s thesis: „Marketing communication for the company`s „Es mīlu kafiju” and „Costa Coffee Latvia” during Covid-19” is to find out and compare how has changed the marketing communications of „Es mīlu kafiju” and „Costa Coffee Latvia”, with the restrictions in the country of Covid-19. The theoretical part include information about marketing, marketing and companies communication. About social media and they role in marketing communication and about communication on social media. There is information about brand, brand awareness and identity. And about communication during Covid-19. In the empirical part of bachelor`s has used three research methods: content analysis, interview and survey. The bachelor`s thesis research results shows that marketing communication during Covid-19 was created more successful for the company „Es mīlu kafiju”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56316
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4292]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV