• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Iekšējā komunikācija uzņēmumā "Premier Restaurants Latvia"

Thumbnail
Открыть
309-83773-Dudareva_Julija_jd18019.pdf (1.850Mb)
Автор
Dudareva, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba tēma – iekšējā komunikācija uzņēmumā “Premier Restaurants Latvia”. Darba mērķis – izpētīt iekšējo komunikāciju uzņēmumā “Premier Restaurants Latvia”. Teorētiskajā daļā aplūkots iekšējās komunikācijas jēdziens, apmācību kā procesa un apmācības koordinatoru lomas nozīmi, kādas metodes tie izmanto komunikācijā ar darbiniekiem, lai īstenotu iekšējās komunikācijas stratēģiskos mērķu, kurus ir definējis uzņēmuma birojs. Darba izstrādē izmantotā metodoloģija – elektroniskas aptaujas, fokusgrupas intervija, daļēji strukturētās intervijas, to transkripcija un tulkošana un kvalitatīvā kontentanalīze. Pētījuma rezultāti liecina, ka iekšējā komunikācija ir svarīga uzņēmuma “Premier Restaurants Latvia” stratēģisko mērķu sasniegšanas procesā, darbinieku motivācijai ilgtermiņā ar sabierisko attiecību instrumentiem caur apmācības procesu.
 
The theme of the thesis is the internal communication in the company “Premier Restaurants Latvia”. The aim of the work is to explore internal communication in the company “Premier Restaurants Latvia”. The theoretical part deals with the concept of internal communication, the role of training as the process and training coordinators’ role in a team, the methods they use in communication with employees to pursue the strategic objectives of internal communication defined by the company's office. Methodology used in work development: electronic surveys, focus group interview, semi-structured interviews, transcription and translation and qualitative concessional analysis. According to the results of the study, internal communication is important in the process of achieving the strategic objectives of the company “Premier Restaurants Latvia”, the motivation of employees in the long term with public relations instruments through the training process.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56339
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV