Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorKonyashkina, Anzhelika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-02T01:07:32Z
dc.date.available2021-07-02T01:07:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other83775
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56341
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Sieviešu spēcināšanas izpausmes Korejas popmūzikas video klipos. 2010. un 2020. gadā tapušo video klipu salīdzinājums”. Darba mērķis ir uzzināt vai 2010. un 2020. gada Korejas popmūzikas klipos bija sieviešu spēcināšanas izpausmes un kā tās atšķiras abu gadu klipos. Ir svarīgi redzēt, kā Korejas popmūzikas klipos tika un tiek atveidota sieviešu spēcināšana, jo Korejas popmūziku skatās liela auditorija no visas pasaules un ietekmējās no tās. 2010. un 2020. gads ir paņemti, lai varētu salīdzināt, kā to atveidoja iepriekš un kā tagad. Darba teorētiskajā daļā ir aprakstītas tādas teorētiskās tēmas kā populārā kultūra un mūzika, sieviete populārā mūzikā, starpkultūru komunikācija, sieviešu spēcināšana vispār un Korejas Republikā. Pētījumam tika izmantota trīs metodes – kontentanalīze, naratīva analīze un eksperta intervija. Empīriskajā daļā ir tēmas kā Korejas starpkultūras specifikas, Korejas populārā kultūra un mūzika, kā arī šajā daļā ir veikti pētījumi. Beigās ir secinājumi un pielikumi.
dc.description.abstractTheme of the bachelor thesis is “Expressions of women empowerment in Korean pop music video. Comparison of video clips made in 2010 and 2020.” The aim of the study is to find out whether the Korean pop music videos of the year of 2010 and 2020 had expressions of women’s empowerment and how it differs in the clips of both years. It is important to see how women’s empowerment was portrayed in Korean pop music videos then and now as Korean pop music has a big audience all over the world that get influenced by it. The years 2010 and 2020 have been taken for comparison so as before and as now. The theoretical part describes theoretical topics such as popular culture and music, women in popular music, intercultural communication, women's empowerment in general and the Republic of Korea. Three methods were used for the research - content analysis, narrative analysis and expert interview. The empirical part includes topics such as Korean intercultural specifics, Korean popular culture and music, and research has been conducted in this part. In the end of the work there are conclusions and appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectKorejas pop mūzikas
dc.subjectK-pop
dc.subjectSieviešu spēcināšana
dc.subject2010. gads
dc.subject2020. gads
dc.titleSieviešu spēcināšanas izpausmes Korejas popmūzikas video klipos. 2010. un 2020. gadā tapušo video klipu salīdzinājums
dc.title.alternativeExpressions of women empowerment in Korean pop music video. Comparison of video clips made in 2010 and 2020
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record