Show simple item record

dc.contributor.advisorStikute, Elita
dc.contributor.authorMeiere, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2021-07-03T01:01:21Z
dc.date.available2021-07-03T01:01:21Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other82740
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/56378
dc.description.abstractMaģistra darba “Digitālās pratības kā caurvijas prasmes pilnveide literatūras mācību priekšmetā 10. klases skolēniem” mērķis ir izzināt digitālās pratības kā caurvijas prasmes pilnveides iespējas literatūras mācību priekšmetā 10. klases skolēniem. Proti, kā jēgpilni digitālo pratību kā caurvijas prasmi integrēt literatūras stundās, tādejādi skolēniem pilnveidojot konkrēto kompetenci. Maģistra darba problēma – kā literatūras mācību stundās integrēt dažādus digitālos mācību paņēmienus, pilnveidojot skolēnu digitālo pratību. Maģistra darba teorētiskā daļa veltīta literatūras avotu analīzei, koncentrējoties uz digitālās pratības kā caurviju prasmes izpēti izglītības procesā. Maģistra darba pētnieciskajā daļā tiek izzināta 10. klases skolēnu digitālā pratība, tiek noskaidrotas literatūras skolotāju sniegtās atbildes, kā arī septiņu ekspertu intervijās teiktais, analizējot iegūtos datus par digitālās pratības kā caurviju prasmes integrēšanu literatūras mācību stundās. Maģistra darba rezultātā tiek izveidoti ieteikumi vidusskolas pirmā posma literatūras skolotājiem skolēnu digitālās pratības sekmēšanai literatūras stundās. Atslēgas vārdi: caurviju prasmes, caurviju lietpratība, caurviju kompetence, literatūras skolotāji, digitālā pratība.
dc.description.abstractThe goal of this Master thesis "The Development of Digital Literacy as a Transversal Skill in Form 10 Literature Lessons" is to explore the possibilities of developing digital literacy as a transversal skill in Form 10 Literature lessons. Namely, exploring means how to meaningfully integrate digital literacy in Literature lessons in order to develop students' digital competency. The research problem - how to integrate various means of digital teaching in Literature lessons in order to develop student’s digital literacy. The theoretical part of this Master thesis is dedicated to the analysis of literature, focusing on exploring digital literacy as a transversal skill in the context of the educational process. In the practical part of this Master thesis paper the digital literacy of Form 10 students' is explored, as well as the answers of literature teachers are determined, including seven expert interviews, analysing data of integrating digital literacy as a transversal skill in Literature lessons. Subsequently, as the result of the research, recommendations for secondary school Literature teachers are created in order to develop students' digital literacy skills in Literature lessons. Key words: transversal skills, transversal literacy, transversal competence, literature teachers, digital literacy.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectcaurviju lietpratība
dc.subjectcaurviju kompetence
dc.subjectliteratūras skolotāji
dc.subjectdigitālā pratība
dc.titleDigitālās pratības kā caurvijas prasmes pilnveide literatūras mācību priekšmetā 10. klases skolēniem
dc.title.alternativeThe Development of Digital Literacy as a Transversal Skill in Form 10 Literature Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record