Digitālo rīku izmantošana formatīvajā vērtēšanā attālinātajās mācībās vidusskolas matemātikā
Автор
Smikovska, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Kumerdanka, Aira
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kopš 2020. gada 26. oktobra visās izglītības iestādēs tika noteikts rīkot mācību procesu attālināti. Līdz ar to skolotājiem bija jādomā kā efektīvāk pasniegt mācību stundas, lai skolēniem būtu iespējams apgūt mācību vielu. Plānojot stundas ir svarīgi piedomāt pie tā, lai skolēns saņemtu atbildi par to, kas viņam ir sanācis, kas nav sanācis un ko darīt tālāk. Darba mērķis ir izpētīt digitālo rīku lietojamības efektivitāti formatīvās vērtēšanas nodrošināšanai vidusskolas matemātikā un izstrādāt metodiskos ieteikumus digitālo rīku lietošanai. Darbā ir apskatīti trīs digitālie rīki, ar kuru palīdzību var nodrošināt efektīvu formatīvo vērtēšanu. As of October 26, 2020, all educational institutions were required to organize the learning process remotely. As a result, teachers had to think about how to teach lessons more effectively so that students could learn the subject. When planning lessons, it is important to think about getting the student an answer about what has happened to him or her, what has not happened and what to do next. The aim of the work is to study the effectiveness of digital tools for providing formative assessment in secondary school mathematics and to develop methodological recommendations for the use of digital tools. The paper deals with three digital tools that can be used to ensure effective formative assessment.