• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma "Dzintarzeme R" mārketinga kompleksa elementu analīze.

Thumbnail
Öffnen
303-21743-Bakalaura_darbs.pdf (2.127Mb)
Autor
Muradova, Leila
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba temats ir „Uzņēmuma "Dzintarzeme R" mārketinga kompleksa elementu analīze” Autors aplūko mārketinga teorētiskus pamatus, ko pielieto mārketinga kompleksa izstrādē un pilnveidošanā. Ir iztirzāta vairumtirdzniecības sfērā strādājošo uzņēmumu mārketinga darbības specifika, veikts Latvijas vairumtirdzniecības nozares apskats par 2008.-2011.gadu. Aplūkota uzņēmuma SIA „Dzintarzeme R” darbība – veikts ārējo un iekšējo ietekmes faktoru apskats, piedāvātas vispārējas rekomendācijas darbības uzlabošanai. Veikta mārketinga kompleksa elementu pētīšana, izstrādāti priekšlikumi SIA „Dzintarzeme R” darbības pilnveidošanai mārketinga jomā – pēc katras mārketinga miksa sastāvdaļas. Bakalaura darba izstrādes laikā tika izmantota zinātniskā literatūra, statistikas dati, interneta avoti, kā arī SIA „Dzintarzeme R” iekšējie dokumenti. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām par uzņēmuma mārketinga kompleksa elementiem un uz klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt uzņēmuma SIA "Dzintarzeme R" mārketinga kompleksu, kā arī izstrādāt priekšlikums uzņēmuma mārketinga kompleksa pilnveidošanai. Pētījuma periods 2009.-2011.gads. Darba apjoms: 80 lpp., tajā ir 17 tabulas, 33 attēli un 4 pielikumi. Izmantotas literatūras sarakstā ir 45 nosaukumi. Atslēgvārdi: mārketings, vairumtirdzniecība, mārketinga komplekss, konkurētspēja, pilnveidošana.
 
The bachelor work „Marketing complex element analysis of the company „Dzintarzeme R” ltd” The author overviews theoretical aspects of marketing, used in development and improvement of the marketing complex. Is discussed in the wholesale marketing companies operating in the field of nature, made Latvian wholesale industry survey from 2008 to 2011 year. Deals with company “Dzintarzeme R “ action – made for external and internal factors influencing survey, offered general recommendations to improve the performance. Conducted research of marketing complex elements, developed proposals "Dzintarzeme R" ltd improve the operation of the field of marketing - the marketing mix for each component. The bachelor work was used during the development of the scientific literature, statistics, internet sources, and “Dzintarzeme R “ ltd internal documents. Work is based on the theory of an opinion on the company's marketing elements complex of the package and the customer survey, to explore the company "Dzintarzeme R" marketing complex , and to develop proposals to improve the company's marketing package. Study period 2009-2011 year. The thesis consists of: 80 pages, it is 17 tables, 33 figures and 4 appendixes. List of literature 45 namings. Keywords: marketing, wholesale, marketing complex, competitiveness, development.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5678
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV