• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Live Riga" zīmols atpazīstamība Vācijas tirgū

Thumbnail
Открыть
303-28236-Spigere_Sintija_SS08274.pdf (2.128Mb)
Автор
Spiģere, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba nosaukums ir „LIVE RIGA zīmola atpazīstamība Vācijas tirgū” un tā mērķis ir sniegt priekšlikumus LIVE RIGA zīmola virzīšanas un atpazīstamības veicināšanas pasākumiem Vācijas tūrisma tirgū. Bakalaura darba pirmajā daļā tiek apskatīti teorētiskie aspekti par tūrisma vietas zīmola veidošanu un zīmola atpazīstamību. Otrajā daļā tiek izklāstīta tūrisma attīstība pasaulē un Latvijā, kā arī aplūkots LIVE RIGA zīmols un tā veiktie atpazīstamības veicināšanas un virzīšanas pasākumi Vācijā. Trešajā daļā darba daļā tiek analizēti pētījuma dati, par šī zīmola atpazīstamību Vācijas tūrisma tirgū. Darbs sastāv no 59 lapaspusēm, 31 attēla un 2 pielikumiem. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 57 vienības. Atslēgvārdi: tūrisma vietas zīmols, zīmolvedība , zīmola atpazīstamība, LIVE RIGA
 
The name of the Batchelor’s paper is „Recognition of LIVE RIGA brand in Germany” and its purpose is to make proposals for LIVE RIGA brand promotion and awareness raising activities in the German tourism market. In the first part of paper author studies the sources of theoretical aspects of tourism branding and brand awareness. The second part sets out the development of tourism in the world and Latvia, and examines LIVE RIGA brand promotional and brand awareness activities in Germany. In the third part of the work author survey data of the brand recognition in the German tourism market is analysed. The volume of Batchelor’s paper – 59 pages; the paper includes 31 pictures and 2appendixes. References list contains 57 items. Keywords: destination brand, branding, brand awareness, LIVE RIGA
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/5704
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV