Pusaudžu matemātiskās kompetences veidošanās

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Latvijas Universitāte

Language

lav

Abstract

Promocijas darbs ir veltīts pusaudžu matemātiskās kompetence veidošanās procesam. Tā mērķis ir izpētīt pusaudžu matemātiskās kompetences būtību un izstrādāt teorētiski pamatotu pusaudžu matemātiskās kompetences veidošanās didaktisko modeli un vērtēšanas kritērijus. Darbā ir veikta kompetences jēdziena attīstības teorētiska analīze, sniegts pusaudžu raksturojumos, analizēta pusaudžu matemātiskā kompetence, salīdzināti biežāk lietotie matemātiskās kompetences skaidrojumi un veikta matemātikas mācību teorētiskā analīze. Rezultātā ir raksturots pusaudžu matemātiskās kompetences veidošanās didaktiskais modelis un vērtēšanas kritēriji. Visbeidzot, veikta pusaudžu matemātiskās kompetences izpēte un analizēti izpētes rezultāti. Atslēgas vārdi: matemātiskā kompetence, pusaudži, matemātikas mācības
The doctoral thesis explores the essence of adolescents' mathematical competence and to develops a theoretically grounded didactic model of adolescent mathematical competence development and evaluation criteria. The doctoral thesis includes analyses of the concept of competence, theoretical analysis of mathematics studies, a description of adolescents, analyses adolescents' mathematical competence, compares the most frequently cited explanations of mathematical competence. The didactic model of development of adolescents' mathematical competence and evaluation criteria are presented. The final chapter researches the mathematical competence of adolescents and presents the research results. Key words: competence, mathematical competence, adolescence, mathematics learning.

Citation

Relation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By