3-4 gadīgu bērnu dzirdes uzmanības attīstība rotaļās
Автор
Lapiņa, Undīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Freiberga, Inese
Дата
2021Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darbs ar nosaukumu “3-4 gadīgu bērnu dzirdes uzmanības attīstība rotaļās” autore Undīne Lapiņa. Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt 3-4 gadus vecu bērnu dzirdes uzmanības attīstīšanas iespējas ar rotaļu palīdzību. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām. Pētījuma pirmajā nodaļā veikta teorētiskās literatūras analīze, kas saistīta ar bērnu dzirdes uzmanības attīstību. Analizēta dzirdes uzmanības attīstība pirmsskolas vecumā, tās nozīme valodas un lasītprasmes apguvē, kā arī rotaļu izmantošanas iespējas tās attīstībā 3-4 gadu vecumā. Pētījuma otrajā daļā tiks veikts empīrisks pētījums par attīstošo rotaļu izmantošanu dzirdes uzmanības sekmēšanai 3-4 gadīgiem bērniem. Kvalifikācijas darba apjoms: 42 lpp., 5 attēli, 8 tabulas, 34 bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits, 1 pielikumu skaits. Qualification paper entitled “3-4 year old children hearing attention development in games” author Undīne Lapiņa. The aim of the qualification paper is to explore the possibilities of developing the hearing attention of 3-4 year old children through play. The qualification paper consists of two sections. The qualification work consists of two sections. The first chapter analyzes the theories of the theoretical literature related to the development of children's hearing attention. The author analyzed development of hearing attention at preschool age, its role in language and reading acquisition, as well as the possibilities of using toys in its development at the age of 3-4 years. In the second part of the study, an empirical study will be conducted - a practical study on the use of developmental toys to promote hearing in 3-4 year old children. Volume of the qualification paper: 42 pages, 5 figures, 8 tables, 34 number of bibliographic list items, 1 number of appendices.