Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorDikante, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:02Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:02Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84946
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57174
dc.description.abstractDarba nosaukums: Trīsgadīgu bērnu valodas attīstība dabas vērojumos. Darba autore: Elīna Dikante. Darba saturs: 3 nodaļas, 40 literatūras avoti, 18 pielikumi. Pētījuma mērķis: izpētīt trīsgadīgu bērnu valodas attīstības iespējas, izmantojot dabas elementus. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģisko, psiholoģisko un metodisko literatūru, par bērna valodas attīstību un valodas attīstību dabas vērojumos. 2.Plānot un organizēt rotaļnodarbības trīsgadīgu bērnu valodas attīstībai, izmantojot dabas elementus. 3.Veikt pedagogu aptauju par bērnu valodas attīstību dabas vērojumos, trīsgadīgiem bērniem. 4.Veikt kopsavilkumu un izanalizēt pētījuma gaitā gūtos datus. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskās literatūras analīze. 2.Pedagoģisko izmēģinājumu darbība. 3.Pedagoģiskā novērošana. 4.Pedagogu aptauja-anketa. 5.Kvantitatīvo datu apstrāde. Pētījuma jautājumi: 1.Kā plānot un organizēt rotaļnodarbības, lai attīstītu trīsgadīgu bērnu valodas attīstību dabas vērojumos? Pētījuma bāze: Pirmsskolas iestāde x 16 bērni, vecums trīs gadi.73 pedagogi, kuri strādā pirmsskolas izglītības iestādē ar trīsgadīgiem bērniem. Atslēgas vārdi: Trīsgadīgi bērni, valodas attīstība, dabas vērojumi.
dc.description.abstractThe theme of the research work: „ The Language Development of Three-year-old Children in Nature Observations”. The author of the research work: Elīna Dikante. The content of the research work: 3 chapters, 40 literature sources, 18 appendices. The aim of the research work: to study the language development possibilities of three-year–old children, using natural elements. The objectives of the research work: 1.To analyze pedagogical, psychological and methodological literature about the child’s language development and the language development in nature observations. 2.To plan and organize play classes for the development of the language of three-year-old children, using natural elements. 3.To conduct a survey of teachers about the development of children’s language in nature observations for three-year-old children. 4.To summarize and analyze the data obtained during the research. The methods of the research: 1.The analysis of the theoretical literature. 2.The operation of pedagogical experiments. 3.Pedagogical observation. 4.The teachers’ survey. 5.The summary of conclusions. The questions of the research: How to plan and organize play classes to develop the language development of three-year-old children in nature observations? The base of the research work: A preschool institution x 16 children, age three years, 73 teachers working in the preschool educational institution. Key words: three-year-old children, the language development, nature observations.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectTrīsgadīgi bērni
dc.subjectValodas attīstība
dc.subjectDabas vērojumi
dc.subjectDaba
dc.titleTrīsgadīgu bērnu valodas attīstība dabas vērojumos
dc.title.alternativeThe Language Development of Three-year-old Children in Nature Observations
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record