Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorSokova, Signe
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:05Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other84966
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57192
dc.description.abstractTemats – Ekoloģiska dzīvesveida izpratnes pilnveide vecākajā pirmsskolas vecumā Darba autore – Signe Sokova Darba vadītāja – Dr. Psych. Tija Zīriņa Pētījuma mērķis – pētīt ekoloģiska dzīvesveida izpratnes pilnveidi vecākā pirmsskolas vecuma bērniem mācību jomu centros. Darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā, analizējot V. Zelmeņa, G. Svences un citu latviešu un ārzemju psihologu un pedagogu darbus, izpētīts izpratnes un ekoloģijas jēdziens. Darbā raksturots vecākā pirmsskolas vecuma bērna attīstības likumsakarības pētāmās problēmas kontekstā. Empīriskajā daļā tiek raksturoti bērni pēc viņu uzvedības īpatnībām, veikta analīze. Pētītas metodes, ar kādām sekmīgāk veidot izpratni par ekoloģiska dzīvesveida pamatprincipiem. Atslēgas vārdi: ekoloģiskais dzīvesveids, izpratne, vecākā pirmsskolas vecuma bērni, vecumposmu likumsakarības.
dc.description.abstractResearch topic– Awareness raising of ecological lifestyle for children of older preschool age Author – Signe Sokova Supervisor – Dr. psych. Tija Zīriņa Research objective- study awareness raising improvement of ecological lifestyle for children of older preschool age in learning centers. The research consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, analyzing the works of V. Zemlenis, G. Svence and other Latvian and foreign psychologists and teachers, the concept of understanding and ecology is studied. The paper describes peculiarities of the oldest preschool age in the context of the research problem. In the empirical part, children are described according to their behavioral characteristics, analysis is performed. Methods for better understanding of the basic principles of ecological lifestyle have been studied. Key words: ecological lifestyle, awareness, children of the older pre-school age, peculiarities of the age period.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectEkoloģiskais dzīvesveids
dc.subjectIzpratne
dc.subjectVecākā pirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectVecumposmu likumsakarības
dc.titleEkoloģiska dzīvesveida izpratnes pilnveide vecākajā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeAwareness raising of ecological lifestyle for children of older preschool age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record