Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorBerga, Kate
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:12Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85014
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57228
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: 1,5-3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana pieaugušo strukturētās rotaļās Darba autore: Kate Berga Pētījuma mērķis: analizēt teorētiskos avotus un veikt pētījumu par saskarsmes prasmju veicināšanu strukturētās rotaļās 1,5- 3 gadīgiem bērniem Pētījuma uzdevumi: 1.Veikt teorētisko analīzi un raksturot 1,5-3 gadīgu bērnu attīstību 2.Analizē saskarsmes prasmes, to attīstību 3.Analizēt teorētisko literatūru par strukturētām rotaļām un to sekmēšanu strukturētās rotaļās 4.Pētīt 1,5-3 gadīgu saskarsmes prasmju veicināšanu pieaugušo strukturētās rotaļās Teorētiskajā daļā tiek apkopotas teorētiskās nostādnes par bērnu vecumposma attīstību 1,5-3 gadīgiem bērniem, bērnu saskarsmju prasmju veicināšanu šajā vecumā, par rotaļu nozīmi pirmsskolas vecuma bērniem, kā arī par to, cik ļoti liela nozīme ir saskarsmei bērniem ar pieaugušajiem. Praktiskajā daļā tiek pārbaudīta kvalifikācijas darba hipotēze: strukturēta rotaļa veicina bērniem savstarpēju saskarsmi savā starpā. Tādēļ darba autore izstrādāja dažādas rotaļas, lai veicinātu saskarsmi ar vienaudžiem. Veiktais pētījums ļauj secināt, ka strukturētas rotaļas veicina saskarsmi 1,5-3 gadīgiem bērniem. Kvalifikācijas darba apjoms: 43lpp., 3 tabulas, 12 attēli, izmantotās literatūras un avotu saraksts sastāv no 28 vienībām, pievienoti 5 pielikumi. Atslēgas vārdi: 1,5-3 gadīgi bērni, saskarsme, rotaļas, dažādi izmantotie materiāli( bumba, lentes, dators, pudeles..)  
dc.description.abstractQualification work theme – promoting communication skills of 1.5-3 yers old children in structured play for adults Author: Kate Berga Objective of the study: to analyze theoretical sources and conduct research on the promotion of communication skills in structured games for 1.5- 3 year old children Research tasks: 1.To perform a theoretical analysis and desribe the development ot 1.5-3 year old children 2.Analyzes the development of communication skills in stuctured games for 1.5-3 year old children 3.To analyze the theoretical literature on the promotion of communication skills in structured games 4.To study and analyze the promotion of 1.5-3 year old communication skills in structured games The theoretical part theoretical approaches on the developmemt of children aged 1.5-3 years, the promotion of childrens communication skills at this age, the importance of play for preschool children, as well as the importance of communication with children in adults are summarized In the practical part the hypothesis of the qualification work is tested: a structured play facilitates childrens interaction with each other. Therefore, the authore of the work developed various games to promote contact with peers. The study suggests that structured play promotes contact in children ages 1.5-3 years. Scope of qualification work: 45 pages, 3 tables, 12 figures, list of used literature and sources consists of 28 items, 5 appendices are attached. Keywords: 1.5-3 years old children communication, games, various materials used(ball, tape, computer, bottles..)  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject1,5-3 gadīgi bērni
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectrotaļas
dc.subjectizmantotie materiāli
dc.title1,5-3 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju veicināšanas pieaugušo strukturētās rotaļās
dc.title.alternativePromotion of communication skills of 1.5-3 year old children in structured games for adults
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record