Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorVeldze, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:12Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85017
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57229
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: 5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības sekmēšana izmantojot dažādas vizuālās mākslas tehnikas Kvalifikācijas darba autore: Ieva Veldze Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr.paed., Mg.art. Ilze Briška Pirmajā nodaļā, analizējot teorētisko literatūru, ir sniegts radošās darbības raksturojums, uzsverot 5-6 gadus vecu bērnu attīstības likumsakarības. Otrajā nodaļā raksturotas radošuma attīstīšanas iespējas pirmsskolā izglītības iestādēs. Trešajā nodaļā tika aprakstītas vizuālās mākslas tehnikas un pedagoģiskie paņēmieni radošās darbības sekmēšanai. Ceturtajā nodaļā ir raksturota veiktā pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, kuras laikā tika secināts, ka neierobežotas izvēles iespējas un nenoteikta darba tematika zīmējot un veidojot kolāžas ir izmantojam darbā ar bērniem, kuriem ir konstatētas radošās darbības iezīmes, bet bērniem ar zemu radošās darbības līmeni piemērotāki ir uzdevumi ar noteiktu darba tematiku un ierobežotām izvēles iespējām. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem. Kvalifikācijas darbā ir 47 lpp., 12 tabulas, 4 attēli, 54 literatūras un informācijas avoti. Atslēgas vārdi: radošā darbība, 5-6gadīgi bērni, pirmsskola, vizuālā māksla
dc.description.abstractTheme of the qualification paper: Promotion of creative activity of 5-6-year-old children using various visual art techniques Author of the qualification paper: Ieva Veldze Scientific advisor: Dr.paed., Mg.art. Ilze Briška In the first chapter, analysing the theoretical literature, a description of creative activity is given, emphasizing the regularities of the development of 5-6-year-old children. The second chapter describes the possibilities of developing creativity in pre-school educational institutions. The third chapter described visual arts techniques and pedagogical techniques to promote creativity. The fourth chapter describes the performed pedagogical pilot activity, during which it was concluded that unlimited options and indefinite topics in drawing and creating collages are used in work with children with established creative activity, but children with a low level of creative activity are more suitable for tasks with a certain work topics and limited options. The qualification work consists of an introduction, four chapters, conclusions. There are 47 pages in the qualification work, 12 tables, 4 figures, 54 sources of literature and information. Keywords: creative activity, 5-6 year old children, preschool, visual arts.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectradošā darbība
dc.subject5-6gadīgi bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvizuālā māksla
dc.title5-6g.vecu bērnu radošās darbības sekmēšana izmantojot dažādas vizuālās mākslas tehnikas
dc.title.alternativePromotion of creative activity of 5-6 year old children using various visual art techniques
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record