Show simple item record

dc.contributor.advisorNīmante, Dita
dc.contributor.authorGau, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:20Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85113
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57286
dc.description.abstractMaģistra darba pētījuma mērķis ir izpētīt skolotāju pieredzi digitālo klasvadības stratēģiju īstenošanā attālināto mācību procesā. Maģistra darbā pētīts, kādus digitālos rīkus un klasvadības paņēmienus skolotāji izmanto, lai risinātu klasvadības jautājumus, un ar kādu mērķi tie lietoti. Pētījumā tiek aplūkota sākumskolas 1.-3. klašu skolotāju pieredze. Pētījumā izmantotās metodes ir teorētiskās literatūras analīze, daļēji strukturētas intervijas datu ieguvei un tematiskā analīze datu apstrādei. Pētījuma empīriskajā daļā veiktas intervijas ar skolotājiem, kuri dalās ar savu pieredzi digitālo klasvadības stratēģiju izmantošanā. Attālināto mācību laikā skolotāji klasvadības jautājumu risināšanai izmanto digitālās klasvadības stratēģijas - klasvadības paņēmienu un digitālo rīku kopumu, kurus skolotājs izmanto, lai neatrodoties vienā telpā ar skolēniem, veidotu efektīvu un pozitīvu mācību vidi. Maģistra darbā izvirzītie pētnieciskie jautājumi “Kādas digitālās klasvadības stratēģijas izmanto skolotāji attālināto mācību laikā sākumskolās (1.-3. klase)?” un “Ar kādu mērķi skolotāji izmanto digitālās klasvadības stratēģijas?” tiek atbildēti, apkopojot pētījuma laikā uzzinātās digitālās klasvadības stratēģijas tabulā un norādot izmanto stratēģiju mērķus. Var izdarīt visaptverošu secinājumu, ka skolotāji skolotāji lielākoties izmantoja preventīvās un atbalstošās digitālās klasvadības stratēģijas. Galvenie mērķi, kādēļ skolotāji tās izmanto – motivēt skolēnus aktīvi piedalīties stundās, tādējādi novēršot iespējamu traucējošu uzvedību, un sniegt atgriezenisko saiti, nodrošinot pozitīvu un efektīvu mācību vidi.
dc.description.abstractThe aim of this master’s thesis is to gain insight into teachers’ experience in using digital classroom management strategies during remote teaching process. This research shows what digital tools and classroom management strategies teachers use and what are their goals in using them. Research focuses on the experience of primary school (1st-3rd grade) teachers. Methods used in this thesis are – literary analysis, semi-structured interviews for gathering data and thematic analysis for data analysis. During the empirical part of thesis, interviews were conducted with teachers who shared their experience in using digital classroom management strategies. During remote teaching, teachers used digital classroom management strategies – classroom management strategies and a variety of digital tools, with goal to create an effective and positive learning environment while not physically being in the same room as students, to solve classroom management problems. Questions asked in this thesis – “”What digital classroom management strategies did teachers use in primary school during remote teaching?” and “What was the goal of using digital classroom strategies?” have been answered by compiling the strategies found during this thesis in a table and stating the goals for their use. A general conclusion can be drawn – teachers mostly used preventive and supportive classroom management strategies. The main goals behind these strategies are to motivate students to actively participate in lessons, thereby preventing possible distracting behavior, and to give them feedback, ensuring positive and effective learning environment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectklasvadība
dc.subjectattālinātās mācības
dc.subjectdigitālās klasvadības stratēģijas
dc.subjectdigitālie rīki
dc.subjectsākumskola
dc.titleSkolotāju pieredze digitālo klasvadības stratēģiju izmantošanā attālinātajās mācībās (1.-3.klase)
dc.title.alternativeTeacher Experience in Using Digital Classroom Management Strategies While Remote Teaching (1st-3rd grade)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record