Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorBriedīte, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:29Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:29Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85210
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57352
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats ir „Agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu izziņas interešu attīstība dabas jomas centrā”. Darba autors: Liene Briedīte Kvalifikācijas darba vadītāja: Doc. Dr.paed., Daiga Kalniņa Kvalifikācijas darba apjoms: 51lpp., 12.tabulas, 31. attēls, 37 literatūras avoti. Darbā ir veikta pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēte un analīze par dabas jomas centra izmantošanu bērnu izziņas interešu attīstībā, veikts empīrisks pētījums un izmēģinājuma darbība izziņas interešu attīstībai dabas jomas centrā. Pirmajā nodaļā, tika analizētas un aprakstītas zinātnieku teorijas par izziņas interešu attīstību, agrīna pirmsskolas vecuma bērnu attīstības raksturojums un analizēta izziņas interese dabas jomas centrā. Otrajā nodaļā, veikta empīriskā izpēte izziņas intereses attīstībai agrīnajam pirmsskolas vecuma bērniem pirmsskolas izglītības iestādē „X”, tika novēroti un veikta izmēģinājuma darbība izziņas intereses attīstībai, kā arī apkopoti un analizēti rezultāti pēc izmēģinājuma darbības. Nobeigumā tika apkopota iegūtā informācija un izdarīti secinājumi, kā arī norādīti priekšlikumi. Atslēgas vārdi: agrīnā pirmsskolas vecuma bērni, izziņas interešu attīstība, pirmsskola, dabas jomas centrs, izziņa par dabas jomas centru.
dc.description.abstractThe subject of the qualification work is “Development of cognitive interests of early preschoolers in the nature field center”. Author of the work: Liene Briedīte Qualification thesis supervisor: Doc. Dr.paed., Daiga Kalniņa The volume of the qualification work: 51pages, 12 tables, 31 figures, 37 references. The research and analysis of pedagogical and psychological literature on nature center in the development of children's cognitive interests has been performed, an empirical study and a pilot activity for the development of cognitive interests in the nature center have been performed. In the first chapter, the theories of scientists about the development of cognitive interests, the characteristics of the development of early preschool children and the cognitive interest in the center of nature were analyzed and described. In the second chapter, an empirical study on the development of cognitive interest in early preschool children in the pre-school educational institution "X", a pilot activity for the development of cognitive interest was observed and performed, as well as the results after the pilot activity were summarized and analyzed. Finally, the information obtained was summarized and conclusions were drawn as indicated in the proposals. Keywords: early preschool children, development of cognitive interests, preschool, nature center, nature center certificate.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectagrīnā pirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectizziņas interešu attīstība
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectdabas jomas centrs
dc.subjectizziņa par dabas jomas centru
dc.titleAgrīnā pirmsskolas vecuma bērnu izziņas interešu attīstība dabas jomas centrā
dc.title.alternativeDevelopment of cognitive interests of early preschoolers in the nature field center
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record