Pirmsskolas, skolas un ģimenes sadarbība pārejas posmā no pirmsskolas uz sākumskolu
Author
Ravinska, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Elīna Ravinska Darba tēma: Pirmsskolas, skolas un ģimenes sadarbība pārejas posmā no pirmsskolas uz sākumskolu. Darba vadītājs: docente Dr. paed. Sanita Baranova Darba veids: kvalifikācijas darbs studiju programmā- “Pirmsskolas skolotājs”. Mērķis: Analizēt izglītības iestāžu un ģimenes sadarbības esošo situāciju un tās nepieciešamību katrai no iesaistītajām pusēm. Darbs sastāv no divām daļām ( teorētiskās un praktiskās). Teorētiskā daļā sastāv no apraksta par bērna vecumposma īpatnībām 5-6 gadu vecumā un sadarbības un saskarsmes būtību izglītības iestādēs. Praktiskajā daļā tiek veikta iesaistīto pušu anketēšana un veikta rezultātu analīze, balsoties uz sniegtajām atbildēm. Pētījuma gaitā apstiprinās izvirzītais jautājums: - Kāda vecāku un izglītības iestādes ieinteresētība savstarpēji sadarboties bērna izglītības nolūkos, kā šī sadarbība ir uzlabojama? Darbs sastāv no 44 lpp, 24 attēliem, 1 pielikuma, 18 literatūras un informācijas avotiem Work author: Elīna Ravinska Work theme: Cooperation between pre-school, school and family in the transition from pre-school to primary school Supervisor: assistans professor Dr. paed. Sanita Baranova Work type: qualification work in the Study programme – Teacher of pre-school education Purpose: Analyze the current situation of cooperation between educational institutions and families and the need for it for each of the parties involved. The work consists of two parts ( theoretical ande practical). The theoretical part consists of a description of the peculiarities of the child's age at the age of 5-6 years and the nature of cooperation and communication in educational institutions. In the practical part, the parties are surveyed and analyzed based on the answers provided. The research confirmed the hypothesis suggested: How are parents and educational institutions interested in working together for the child's education, how should this cooperation be improved? The composition consists of 44 pages, 24 pictures, 1 annex, 18 sources of literature and information used.