3-4 gadīgu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās
Author
Galiņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums : 3-4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās Kvalifikācijas darba autore : Sintija Galiņa Darba pētījuma mērķis : teorētiski izzināt un praktiski pētīt 3-4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanu rotaļās Darbs sastāv no 2 daļām- teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek izzināts un apkopots saskarsmes vispārējs skaidrojums. Tiek vērsta uzmanība uz 3-4 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju attīstību. Rotaļas skaidrojums ,tā ietekme uz bērna attīstību kopumā un saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās. Teorētiskā daļa tiek balstīta uz B. Brices, D.Dzinteres, L.Dubkēviča, V.Romenkovas, I. Stangaines u.c autoru uzskatiem un atziņām. Praktiskajā daļā tiek veikta bērnu novērošana, atlasītas dažādas rotaļas, ka piem. kustību rotaļas, veikta pedagoģiskā darbība un analizēts, vai ar rotaļas palīdzību var sekmēt saskarsmes prasmes. Kvalifikācijas darba apjoms: 56 lpp.,3 tabulas, 26 attēli, izzināti un analizēti 45 literatūras avoti, 6 pielikumi. Atslēgas vārdi : saskarsme, saskarsmes prasmes, rotaļa, pirmsskola Title of qualification work: Promotion of communication skills for children from 3 to 4 years old trough games Author of the qualification work: Sintija Galiņa The aim of the qualification work: theoretically and practically find out promotion of communication skills for 3 to 4 years old children through plays The qualification work consists of 2 parts- theoretical and practical part In theoretical part the general explanation of communication is analysed and summarized. Attention is on children, of 3 to 4 years old, communication skills development. Explanation of games, effects of games on children development and promotion of communication skills in games. The theoretical part is based on B. Brices, D. Dzinteres, L.Dubkēviča, V. Romenkovas, I. Stangaines ect authors assumptions and quotes. In practical part children are being monitored, selected different games, like movement games, performed pedagogical activity and an analysis has been made of whether games can successfully promote communication skills. The qualification work contains: 56 pages, 3 tables, 26 images, analysed 45 literature sources, 6 attachments. Key words: communication, communication skills, games, preschool