2 un 3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma attīstības sekmēšana darbībās ar priekšmetiem un iepazīstināšanā ar stāstiem
Autor
Gaigalniece, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tauriņa, Agrita
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba autore: Kristīne Gaigalniece Darba tēma: 2 un 3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma attīstības sekmēšana iepazīstināšanā ar stāstiem aprakstiem Pētījuma objekts: •Darbības ar priekšmetiem un stāsti apraksti Pētījuma priekšmets: •2 un 3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma attīstības sekmēšana Pētījuma mērķis: •Pētīt un analizēt 2-3 gadus veco bērnu vārdu krājuma attīstības sekmēšanu darbībās ar priekšmetiem un iepazīstināšanā ar stāstiem - aprakstiem. Hipotēze: 2-3 gadīgiem bērniem ir vieglāk papildināt vārdu krājumu, ja: •tiek veiktas darbībās ar priekšmetiem •notiek bērnu iepazīstināšana ar stāstiem - aprakstiem Pētījuma uzdevumi: 1.pētīt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par 2-3 gadus veciem bērniem un vārdu krājuma attīstību; 2.izpētīt darbības ar priekšmetiem un to ietekmi uz vārda krājuma paplašināšanos; 3.izpētīt vārdu krājumu attīstības sekmēšanu iepazīstināšanas ar stāstiem – aprakstiem procesā 4.veikt pedagoģisko novērojumu 5.apkopot un analizēt iegūtos rezultātus, izstrādāt secinājumus un priekšlikumus Darbs sastāv no divām nodaļām, 47.lpp., 15 attēliem, vienas tabulas, 46 literatūras vienībām un nobeiguma. Author of the work: Kristīne Gaigalniece Theme of the work: Promoting the development of vocabulary for 2 and 3 year old children’s by introducing stories and descriptions Object of research: • Descriptions of activities and stories Subject of research: • Promoting the development of vocabulary for 2 and 3 year old children Objective of the study: • To study and analyze the development of the vocabulary of 2-3 year old children in activities with subjects and in the presentation of stories - descriptions. Hypothesis: 2-3 years old children find it easier to supplement their vocabulary if: • are performed in operations with objects • children are introduced to stories - descriptions Research tasks: 1.to study pedagogical and psychological literature on 2-3 year old children and vocabulary development; 2.to study the activities with objects and their impact on the expansion of vocabulary; 3.to study the promotion of vocabulary development in the process of introducing stories - descriptions 4.to make pedagogical observation 5.to summarize and analyze the obtained results, to develop conclusions and proposals. The work consists of two chapters, 48 pages, 15 figures, one table, 46 references and a conclusions.