Vārdu krājuma paplašināšana pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem
Autor
Moisenko, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Romenkova, Valentīna
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba tēma: Vārdu krājuma paplašināšana pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem Darba veids: Kvalifikācijas darbs Pētījuma objekts: Vārdu krājuma paplašināšana pirmsskolas vecuma bērniem Pētījuma priekšmets: Vārda krājuma veidošanas paņēmieni pirmsskolas bērniem ar runas traucējumiem Pētījuma mērķis: Noteikt iespējas pedagoģisko līdzekļu izmantošanai darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem Pētījuma uzdevumi: Izpētīt un analizēt literatūru par runas attīstības traucējumiem Izveidot pirmsskolas vecuma bērnu aprakstu, balstoties uz psiholoģiski- pedagoģisko literatūru Analizēt, kādā veidā ir iespējams paplašināt vārdu krājumu Apkopot un analizēt iegūtos materiālus Pētījumā piedalījās 12 bērni no X pirmsskolas. Bērnu vecums ir 4-5 gadi. Atslēgas vārdi: 4-5 gadus veci bērni, runas traucējumi, pirmsskola, vārda krājums Theme of the work: Expansion of vocabulary for preschool children with speech disorders Type of work: Qualification work Object of research: Expansion of vocabulary for preschool children Subject of the research: Vocabulary formation methods for preschool children with speech disorders Aim of the research: To determine the possibilities of using pedagogical means to work with preschool children with speech disorders Research tasks: To study and analyze the literature on speech development disorders To create a description of preschool children based on psychological-pedagogical literature To study the real situation and model the pedagogical observation To compile and analyze the obtained materials Twelve children from pre-school X participated in the study. Children are 4-5 years old. Keywords: 4-5 years old children, speech disorders, preschool, vocabulary