Pašorganizācijas prasmju veicināšana sākumskolā attālinātajā mācību procesā
Author
Mauriņa, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba autore Līga Mauriņa, temats „Pašorganizācijas prasmju veicināšana sākumskolā attālinātajā mācību procesā”. Bakalaura darba mērķis - izzināt un analizēt sākumskolas skolēnu pašorganizācijas prasmes attālinātajā mācību procesā. Teorētiskajā daļā veikta pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze par bērnu vecumposma īpatnībām un bērnu pašorganizācijas prasmju iespējām attālinātajā mācību procesā. Empīriskā darba ietvaros tika veikts pētījums par bērnu pašorganizācijas prasmju attīstību sākumskolā, 1. klases ietvaros tika veikta aptaujas metode vecākiem, 2. klases ietvaros tika veikti pedagoģiskie novērojumi un 3. klasē – aptaujas metode skolēniem un viņu vecākiem. Darba apjoms 79 lapaspuses, iekļautas 2 tabulas, 29 attēli, izmantoti 42 literatūras un informācijas avoti un 9 pielikumi. Author of the bachelor's thesis Līga Mauriņa, topic "Promotion of self-organization skills in the process of remote learning in primary school". The purpose of the bachelor's thesis is to find out and analyze the self-organization skills of primary school students in the process of remote learning. In the theoretical part, the analysis of pedagogical and psychological literature on the peculiarities of children's age and the possibilities of children's self-organization skills in the process of remote learning performed. Within the framework of empirical work, a study on the development of children's self-organization skills in primary school. A survey method was conducted for parents in Year 1, pedagogical observations were made in Year 2 and a survey method for students and their parents was conducted in Year 3. Thesis consists of 79 pages, includes 2 tables, 29 figures, 42 references and 9 appendices.