Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorUpeniece, Anita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:40Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85301
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57435
dc.description.abstractPirmajā nodaļā, analizējot teorētisko literatūru, ir sniegts pašapziņas raksturojums, uzsverot pašapziņas veidošanās un kustību attīstības likumsakarības un ģimenes lomu pašapziņas attīstīšanā. Otrajā nodaļā ir aprakstītā veiktā pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, kuras ietvaros kustību rotaļas tika organizētas balstoties uz tādiem pašapziņu veicinošiem principiem kā iespējām būt aktīviem, pozitīvu atmosfēru, savstarpēju sadarbību un individuālo izaugsmi. Tika secināts, ka rotaļas pozitīvi ietekmē bērnus ar vidēju un augstu pašapziņu, savukārt bērniem ar zemu sākotnējās pašapziņas līmeni pozitīva ietekme varētu tikt novērota ilgākā laika periodā un vienlaicīgi risinot citas bērna problēmas. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem. Kvalifikācijas darbā ir 40 lpp., 4 tabulas, 4 attēli, 55 literatūras un informācijas avoti.
dc.description.abstractIn the first chapter, analyzing the theoretical literature, a description of self-confidence is given, emphasizing the regularities of the formation of self-confidence and the development of movements and the role of the family in the development of self-confidence. The second chapter describes the pedagogical pilot work carried out, in which movement games were organized on the basis of self-confidence-promoting principles such as opportunities to be active, a positive atmosphere, mutual cooperation and individual growth. It was concluded that play has a positive effect on children with moderate and high self-esteem, while for children with a low level of initial self-confidence, a positive effect could be observed over a longer period of time and at the same time addressing other child problems. The qualification work consists of an introduction, two chapters, conclusions and recommendations. The qualification work has 40 pages, 4 tables, 4 figures, 55 literature and information sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpašapziņa
dc.subject5-6gadīgi bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectkustību rotaļas
dc.titleBērnu pašapziņas veicināšana kustību rotaļās vecākajā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativePromotion of children's self-confidence in movement games in the late pre-school age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record