• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3-4 gadīgu bērnu kritiskās domāšanas attīstības iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā

Thumbnail
Открыть
299-85302-Gibarte_Daiga_dg19038.pdf (838.1Kb)
Автор
Gibarte, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba temats: 3-4 gadīgu bērnu kritiskās domāšanas attīstības iespējas pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba autore: Daiga Gibarte Pētījuma mērķis: Pētīt kritiskās domāšanas kā caurviju prasmes attīstīšanu pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Teorētiskajā daļā tika pētīta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par kritiskās domāšanas raksturojumu, tika apskatīts, kas ir kritiskā domāšana, tās skaidrojums, un kā attīstīt kritisko domāšanu pirmsskolas vecuma bērniem. Praktiskajā daļā tika izstrādāti uzdevumi kritiskās domāšanas sekmēšanai un pētīts 3- 4 gadīgu bērnu kritiskās domāšanas attīstības iespējas izstrādātajos uzdevumos. Tika veikta daļēji strukturēta intervija ar pirmsskolu pedagogiem, lai noskaidrotu viņu pieredzi par kritiskās domāšanas attīstību iespējām pirmsskolā. Kvalifikācijas darbā tika secināts, ka kritisko domāšanu 3- 4 gadus veciem bērniem ir iespējams attīstīt caur dažādiem uzdevumiem atbilstoši vecuma posmam. Darba apjoms: 48 lpp., 6 attēli, 11 tabulas, 34 literatūras avoti, 5 pielikumi. Atslēgvārdi: kritiskā domāšana pirmsskolā, kritiskās domāšanas attīstība, caurviju prasmes, 3- 4 gadus veci bērni
 
The topic of the qualification work: Possibilities for the development of critical thinking in 3-4 year old children in the pre-school pedagogical process. Author of the work: Daiga Gibarte Objective of the study: To study the development of critical thinking as a cross- cutting skill in the pre-school pedagogical process. The theoretical part studied the pedagogical and psychological literature on the characteristics of critical thinking, what is critical thinking, its explanation, and how to develop critical thinking for preschool children. In the practical part, tasks for the promotion of critical thinking were developed and the possibilities of developing the critical thinking of 3-4 year old children in the developed tasks were studied. A semi- structured interview was conducted with pre-scool teachers to find out their experience of the possibilities of developing critical thinking in pre-school. In the qualification work it was coucluded that it is possible to develop critical thinking in 3-4 year old children through various tasks according to the age stage. Workload: 48 pages, 6 pictures, 11 tables, 34 literature sources, 5 annexes. Keywords: Critical thinking in preschool, development of critical thinking, cross-cutting skills, 3-4 year old children
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57436
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV