• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

4 – 6 gadu vecu bērnu lasītprasmes veicināšanas paņēmieni pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
299-85327-Ozolina_Ilze_io19018.pdf (1.333Mb)
Автор
Ozoliņa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Tauriņa, Agrita
Дата
2021
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darbs: “4-6 gadu vecu bērnu lasītprasmes veicināšanas paņēmieni pirmsskolā” Darba autore: Ilze Ozoliņa. Pētījuma darba vadītāja: Agrita Tauriņa Darba apjoms: kvalifikācijas darbs sastāv no 2 nodaļām un 8 apakšnodaļām. Darba apjoms ir 49 lapas, iekļauti 13 attēli, 6 tabulas, 2 pielikumi, 41 literatūras un informācijas avoti (32 – latviešu valodā, 7 – angļu valodā, 2 – krievu valodā). Mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt 4-6 gadu vecu bērnu lasītprasmes veicināšanas paņēmienus pirmsskolā. Pētījuma hipotēze: 4-6 gadu vecu bērnu lasītprasmes veicināšana būs sekmīga, ja tiks izmantotas dažādas metodes; tiks piemēroti uzdevumi atbilstīgi bērna spējām; tiks iekārtota lasītprasmi veicinoša vide. Pētījuma metodes: literatūras un avotu teorētiskā analīze; vecāku anketēšana; pedagoģiskais novērojums; pedagoģiskā izmēģinājuma metode; matemātiskā datu apstrāde. Darba autore pievēršas šādiem jautājumiem: apskatīt lasītprasmes būtību un to nozīmi pedagoģiskajā procesā; apskatīt dažādu metožu ietekmi uz 4 – 6 gadus vecu bērnu lasītprasmes pilnveidi.
 
Qualification Thesis: Reading promotion techniques in pre-school for children ages 4-6 Author of the Thesis: Ilze Ozoliņa. Thesis Supervisor: Agrita Tauriņa The Thesis consists of: The Qualification Thesis consists of 2 chapters and 8 subchapters. The Thesis consists of 49 pages, includes 13 figures, 6 tables, 2 appendices, 41 literature and information sources (32 in Latvian, 7 in English, 2 in Russian). Objective: To study theoretically and practically the methods of the reading skills promotion in preschool for the children of ages 4–6. Hypothesis: Promotion of the literacy of children aged 4-6 will be successful if: different methods will be used;  tasks will be applied according to the child's abilities;  a reading-friendly environment will be provided. Methods used:  theoretical analysis of literature and sources;  survey of parents;  pedagogical observations;  pedagogical testing methods;  mathematical data processing. The Author addresses the following issues:  to look at the essence of reading skills and their significance in the pedagogical process;  to study the impact of different methods on the improvement of reading skills of 4–6-year-old preschool children.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57457
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV