• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Piecu un sešu gadu vecu bērnu problēmrisināšanas prasmes sekmēšana matemātikas satura apguves procesā

Thumbnail
Öffnen
299-85336-Lapina-Briede_Mara_ml19023.pdf (1.117Mb)
Autor
Lapiņa-Briede, Māra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Datum
2021
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darbs: “Piecu un sešu gadu vecu bērnu problēmrisināšanas prasmes sekmēšana matemātikas satura apguves procesā” Kvalifikācijas darba autors: Māra Lapiņa-Briede Pētījuma jautājums: Kā sekmēt bērna problēmrisināšanas prasmes matemātikas satura apguves procesā? Pētījuma mērķis: Izpētīt piecu un sešu gadu vecu bērnu problēmrisināšanas prasmes sekmēšanu matemātikas satura apguves procesā. Pētījuma saturs: no ievada, divām daļām un sešām apakšnodaļām, secinājumiem, literatūras un citu avotu saraksta un pielikuma. Pētījuma rezultāti: 68 lappuses, 23 attēli, 7 tabulas, 49 bibliogrāfisko vienību skaits, 7 pielikumi. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz pedagogu, psihologu, un filozofu: A.Elango, R.Fišera, I.Freibergas, L.Grīnvaldes, E.Ģingulis, Ē.Kalvāna, V.Krinkales, A.Lopatinas un citu autoru un avotu atziņām par problēmrisināšanas prasmju sekmēšanu matemātikas satura apguves procesā piecus un sešus gadus veciem bērniem. Pētnieciskajā daļā atklājas, kā problēmsituācijas prasmes sekmē piecu un sešu gadus vecu bērnu matemātikas satura apguvi. Apkopojot novērošanas datus par bērniem un praktiskās iemaņas problēmrisināšanas prasmju apguvē, izstrādāju pētījuma plānu, nodarbību ciklu un veicu praktisko un radošo darbu analīzi.
 
Qualification work: “Possibilities of five and six years old child personality development in the process of formation of mathematical notions” Author of the qualification: Mara Lapina-Briede Objektive: to investigate the possibilities of five- and six-year-old child personality development in the process of formation of mathematical notions. The qualification consist of 68 pages, 23 pictures, 7 tables, 49 number of bibliographic units, 7 appendix. The theoretical part of the study is based on the findings of pedagogues, psychologists and philosophers A.Elango, R.Fischer, I.Freiberga, L.Grinvalde, E.Gingulis, E.Kalvāns, V.Krinkales, A.Lopatinas and other authors and sources on the promotion of problem solving skills in the process of learning mathematics content for five and six year old children. The research part reveals how problem-solving skills facilitate the acquisition of mathematics content by five- and six-year-old children. After collecting observational data on children and practical skills in problem-solving skills acquisition, I developed a research design, a lesson cycle and conducted an analysis of practical and creative work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57466
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV