Tehnoloģiju ietekme uz bērnu emocionālo un fizisko veselību
Autor
Kalniņa, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Mihno, Linda
Datum
2021Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Mūsdienās tehnoloģijas ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. Šī darba mērķis bija noskaidrot pirmsskolas vecuma bērnu tehnoloģiju lietošanas ieradumus. Par tehnoloģiju ietekmi, un kādas sekas veidojas, ja bērnam nav laika ierobežojuma vai jau pirms 2 gadu vecuma dod tehnoloģijas. Darba autors: Linda Kalniņa Darba tēma: TEHNOLOĢIJU IETEKME UZ BĒRNU EMOCIONĀLO UN FIZISKO VESELĪBU Darba veids: Kvalifikācijas darbs Studiju programma: Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma. Darba zinātniskais vadītājs: Mg.izgl.vad. Linda Mihno Darba apjoms: 41 lapas Atslēgas vārdi: tehnoloģijas sekas, ieradumi, pozitīvie un negatīvie aspekti. Pētījuma mērķis: Noskaidrot pirmsskolas vecuma bērnu tehnoloģiju lietošanas ieradumus. Today, technology is an integral part of life. The aim of this work was to find out the habits of preschool children using technology. On the impact of technology and what are the consequences if the child does not have a time limit or gives technology before the age of 2. Author of the work: Linda Kalniņa Theme: THE IMPACT OF TECHNOLOGIES ON CHILDREN'S EMOTIONAL AND PHYSICAL HEALTHT ype of work: Qualification work Study program: First level professional higher education study program. Scientific supervisor: Mg.izgl.vad., Linda Mihno Workload:41 pages Keywords: technological consequences, habits, positive and negative aspects. Aim of the research: To find out the habits of preschool children using technologies