Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorBrinfelde, Ketija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:45Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:45Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.other85353
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57481
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: 2-3 gadus vecu bērnu runas attīstības veicināšana, izmantojot pirkstiņrotaļas. Kvalifikācijas darba autore: Ketija Brinfelde Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr. paed., docente Līga Āboltiņa Pirmajā nodaļā analizēta teorētiskās nostādnes par 2-3 gadus vecu bērnu runu. Nodaļā secināts, ka runa ir darbība kur runāšana tiek uztverta un izprasta, kā arī saziņa ar apkārtējiem cilvēkiem. Runas attīstības līmeņa novērtēšanai un sekmīgākai runas apguvei, 2-3 gadu veciem bērniem ir nepieciešams izpētīt bērna vecuma runas attīstības raksturojumu un kritērijus. Otrajā nodaļā pētīts 2-3 gadus vecu bērnu runas attīstības metodoloģiskais raksturojums. Nodaļā raksturots pirkstiņrotaļas būtība, kas veicina bērna sīkās rokas muskulatūras attīstību. Veicinot bērnu pirkstu kustību izmantojot pirkstiņrotaļas ir ieteicams izmantot noteikumus, kas efektīvāk pilnveidos bērna prasmes. Trešajā nodaļā veikts pētījums par 2-3 gadus vecu bērnu runas attīstību. Nodaļā secināts, ka pirkstiņrotaļās tiek izmantoti skaitāmpantiņi, bērnam tos dzirdot un atkārtojot tiek iepazīsti jauni vārdi, tādā veidā tiek paplašināts bērnu vārdu krājums. Kvalifikācijas darbs sastāv no 3 nodaļām un 7 apakšnodaļām. Informācija apkopota 8 tabulās, 5 attēlos, 3 pielikumos. Darba apjoms 48 lapaspuses, 37 izmantotās literatūras avoti un informācijas avoti. Atslēgas vārdi: Pirkstiņrotaļas, bērni, runa, attīstība, 2-3 gadi, sīkā muskulatūra
dc.description.abstractSubject of qualification work: Promoting speech development in 2-3 year old children through finger play. Author of the qualification work: Ketija Brinfelde The head of the job of qualification shall: Dr. paed., docente Līga Āboltiņa The first chapter analyses the theoretical guidelines for the speech of children 2-3 years old. The chapter concludes that it is an action where speaking is perceived and understood, as well as communication with people around us. For the assessment of the level of development of speech and for more successful learning, it is necessary for children aged 2-3 to study the characteristics and criteria of the development of a child's age speech. The second chapter examines the methodological nature of the development of speech by children aged 2-3. The chapter describes the essence of a finger toy that promotes the development of a child's small arm muscle. It is recommended to use the rules to improve the child's skills more effectively by encouraging children's finger movements through finger play. A study on the development of the speech of children 2-3 years old has been carried out in Chapter three. The chapter concludes that the names of the children are used in pre-game games, and that the child's hearing and repeated knowledge of new words increases the children's vocabulary. The qualification work consists of 3 chapters and 7 sub-chapters. The information is summarised in 8 tables, 5 figures, 3 annexes. Volume of work 48 pages, 37 sources of literature and sources of information. Keywords: Finger play, children, speech, development, 2-3 years, small musculoskeletal
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectbērni
dc.subjectruna
dc.subjectattīstība
dc.subject2-3 gadi
dc.title2-3 gadus vecu bērnu runas attīstības veicināšana, izmantojot pirkstiņrotaļas
dc.title.alternativePromoting speech development in 2-3 year old children through finger play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record