Kompetenču pieeja pirmsskolas vecuma bērnu prasmju attīstībai
Author
Dreimane, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2021Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Kristīne Dreimane Darba tēma: Kompetenču pieeja pirmsskolas vecuma bērnu prasmju attīstībai Darba veids: Kvalifikācijas darbs Zinātniskais vadītājs: Dr.paed. Ieva Margeviča-Grinberga Pētījuma mērķis: ●Izpētīt kompetenču pieejas īstenošanu pirmsskolas vecuma bērnu prasmju attīstībai. Pētījuma hipotēze: ●Kompetenču pieeja veicina sekmīgāku pirmsskolas vecuma bērnu prasmju attīstību, ja bērniem sniegtu dažāda veida uzdevumus, kas ir vērsti uz noteiktām kompetencēm. Pētījuma uzdevumi: 1.Pētīt, kas ir kompetenču pieeja 2.Aprakstīt kompetenču pieejas pieredzi Latvijā 3.Raksturot kompetenču pieeju pirmsskolas vecuma bērniem 4.Veikt pedagoģisko novērojumu, analizēt iegūtos datus 5.Izstrādāt priekšlikumus un secinājumus Pētījuma metodes: Teorētiskās: ●Zinātniskās literatūras analīze Empīriskās: ●Novērojums ●Pedagoģisko situāciju modelēšana Pētījuma bāze: x PII, 14 bērni un 5 pedagogi Author of the work: Kristīne Dreimane Theme of the work: Competence approach for the development of skills of preschool children Type of work: Qualification work Research Manager: Dr.paed. Ieva Margeviča-Grinberga Objective of the study: ●To explore the implementation of a competency approach to the development of preschool children’s skills. Research hypothesis: ●The competency approach contributes to the better development of preschool children’s skills by providing children with different types of tasks that focus on specific competencies Research tasks: 1.Investigate what is a competency approach 2.To describe the experience of the competence approach in Latvia 3.To describe the competence approach for preschool children 4.Carry out pedagogical observation, analyze the obtained data 5.Develop proposals and conclusions Research methodology: Theoretical: ●Analysis of scientific literature Empirical: ●Observation ●Modeling of pedagogical situations Research base: x PII, 14 children and 5 teachers