• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Montesori pedagoģijas izmantošanas iespējas bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem

Thumbnail
Открыть
299-85401-Tapina_Dace_dt19009.pdf (750.4Kb)
Автор
Tapiņa, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba autore: Dace Tapiņa Diplomdarba vadītājs: Mg. paed. Egija Laganovska Diplomdarba temats: „Montesori pedagoģijas izmantošanas iespējas bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem”. Diplomdarba mērķis: Bērna pedagoģiskās novērošanas nozīme M.Montesori pedagoģijā, darbā ar bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem. Diplomdarbs satur 76 lapaspuses, 1 attēlu, 14 tabulas, 4 pielikumus, 42 literatūras avotus. Diplomdarba teorētiskajā daļā aprakstītas 5 – 6 gadus vecu bērnu ar tipisku attīstību un bērnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem raksturojumi, M.Montesori pedagoģijas raksturojums un tās pielietojums bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem, pedagoģiskā vērošana M.Mpntesori pedagoģijā. Teorētiskais pētījums balstīts gan uz M.Montesori atziņām, gan viņas darba sekotāju un pētnieku darbiem. Diplomdarba praktiskajā daļā izskaidrotas izmantotās metodes, veikta bērnu pedagoģiskā novērošana, izstrādāti individuālie mācību plāni, kas balstīti M.Montesori pedagoģijā. Apkopoti rezultāti un izdarīti secinājumi.
 
Author of the diploma paper: Dace Tapiņa Supervisor of the diploma paper: Mg. paed. Egija Laganovska Subject of the diploma paper: " Possibilities of using Montessori pedagogy for children with mild mental disabilities ". Aim of the diploma paper: The role of pedagogical observation of childin M. Montessori's pedagogy, work with children with mild mental disabilities. Work content: 76 pages, 1 pictures, 14 tables, 4 appendices, 42 sources. The theoretical part of the diploma thesis describes the characteristics of typical development of 5-6 year old children and the characteristics of children with mild mental disabilities, the characteristics of M. Montessori pedagogy and its application to children with mild mental disabilities, the pedagogical observation of M. Montessori pedagogy. Theoretical research is based both on the findings of M. Montessori and the work of her followers and researchers. In the practical part of the diploma thesis the used methods are summarized, the pedagogical observation of children is performed. Results are summarized and individual study plans based on M. Montessori pedagogy are developed. Conclusions drawn.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57506
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV