Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorJarjomenko, Oksana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-05-27T12:29:49Z
dc.date.available2022-05-27T12:29:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other85430
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57510
dc.description.abstractViens no veiksmīga mācību procesa priekšnosacījumiem ir tīšās, apzinātās uzmanības attīstība 3. pirmsskolas izglītības posmā, jo bērnam jāspēj noturēt uzmanība, izpildīt norādījumus, lai sasniegtu rezultātus. Šīs problēmas risinājums ir iespējams, izmantojot origami. Papīra kā materiāla pieejamība, tā apstrādes vienkāršība piesaista bērnus. Origami mākslai ir daudz priekšrocību bērna attīstībā, no kurām viena ir uzmanības attīstības veicināšana bērniem pirmsskolas izglītības 3. posmā. Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolas izglītības iestādē Pētījuma priekšmets: uzmanības veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt origami locīšanu kā vienu no iespējām uzmanības veicināšanai 5-6 gadus veciem bērniem. Pētījuma jautājums: Kā origami locīšana var sekmēt uzmanību 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē? Analizējot uzmanības attīstības teorētiskos pamatus, 3. pakāpes bērniem pirmsskolas izglītības iestādē, darba autore secināja, ka origami locīšana ir efektīvs aktivitātes veids uzmanības attīstības veicināšanai, bet arī radošās, telpiskās domāšanas, iztēles un atmiņas attīstības sekmēšanai. Empīriskajā pētījumā iegūtie dati, pierādīja, ka origami locīšana ir efektīva metode uzmanības attīstības veicināšanai, regulāri izmantojot to dažādās aktivitātēs. Darba struktūru veido ievads, trīs nodaļas, nobeigums, 51 izmantotās literatūras un avotu vienība un 6 pielikumi.
dc.description.abstractOne of the preconditions for a successful learning process is intentional, conscious attention development in the 3rd stage of preschool education, because the child must be able to retain attention, fulfil instructions to achieve results. The solution of this problem is possible using origami. The availability of paper as a material and the ease of handling attracts children. The art of origami has many benefits for a child’s development, one of which is to encourage the development of children’s attention in a 3rd stage of preschool education. The object of the research: the pedagogical process in a preschool educational institution. The subject of the research: the promotion of the attention in 5-6 year old children. The aim of the research: to study origami folding theoretically and practically as one of the ways to promote attention of 5-6 year old children. The question of the research: How can origami folding enhance the attention of 5-6 year old children in preschool? Analysing the theoretical foundations of attention development, 3rd stage preschool children, the author concluded that folding origami is an effective form of activity attention, but also creative, spatial thinking, imagination and memory development. Empirical data have shown that origami folding is an effective method of promoting attention development, using it regularly in various activities. The structure of the research consists of an introduction, three chapters, a conclusion, 51 items of used literature and resources, and 6 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectuzmanība
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectorigami locīšana.
dc.titleOrigami locīšana uzmanības veicināšanai 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeOrigami folding as development of children aged 5-6 attention span in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record