Bērnu ekoloģiskā audzināšana pirmsskolas izglītības 1. posmā
Author
Briede, Alla
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Bērnu ekoloģiskā audzināšana pirmsskolas izglītības 1. posmā. Darba autore: Alla Briede. Darba vadītāja: Doc., Dr. paed. Daiga Kalniņa. Pētījumā tiek analizēts bērnu ekoloģiskā audzināšana un tās mācību metodes pirmsskolas izglītības 1. posmā. Pētījuma mērķis ir, balstoties uz teorētisko analīzi, zinātnisko un metodisko literatūru par ekoloģisko audzināšanu, atlasīt un aprobēt metodes bērnu ekoloģiskās audzināšanas pirmsskolas izglītības 1. posmā. Darba autore atlasīja un analizēja bērnu ekoloģiskās audzināšanas pirmsskolas metožu teorētisko pamatojumu. Atlasīto metožu efektivitātes pārbaudīšanai tika veikts pedagoģiskais novērojums un ekspertu aptauja. Kvalifikācijas darba nobeigums ietver galvenos secinājumus, kuri veidoti, balstoties uz darba izvirzītajiem uzdevumiem, un priekšlikumus pirmsskolas izglītības pedagogam ekoloģiskās audzināšanas gaitā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 76 lapaspusēm, 3 nodaļām - 2 teorētiskās, 1 praktiskā, 6 tabulas, 3 attēli, izmantoti 30 informācijas avoti, pievienoti 6 pielikumi. Topic: Ecological upbringing of children in the first phase of pre - school education. The author: Alla Briede. Supervisor: Doc., Dr. paed. Daiga Kalniņa. Study analyses the ecological upbringing of children and its teaching methods in the first phase of pre- school education. The aim of the study is, on the basis of theoretical analysis, scientific and methodical literature about ecological upbringing, to select an bury methods in the first phase of childhood ecological of children ecological upbringing. The author of the work selected and analysed the theoretical justifaction about pre- school ecological upbringing methods. To test the effectiveness of selected methods, a pedagogical observation and expert survey was carried out. The conclusion of the qualification work includes the main conclusions based on the tasks assigned to the work and proposals for pre – school teacher in the course of ecological upbringing. The qualification work consists of 76 pages, 3 chapters - 2 theoretical, 1 practical, 6 tables, 3 images, 30 sources of information, 6 attachments added.