• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošana pirmsskolas pedagoga un bērnu vecāku sadarbībā

Thumbnail
Открыть
299-85462-Gucola_Jekaterina_jg19035.pdf (1.010Mb)
Автор
Gucola, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba pētījums “Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošana pirmsskolas pedagoga un bērnu vecāku sadarbībā” izstrādāts, lai atrastu sadarbības veidus, kuri atbilst mūsdienu sabiedrības, jaunajām mācību prasībām un dzīves situācijām. Teorētiskajā pētījumā ir izmantotas literatūras un normatīvo aktu analizēšanas metodes, bet praktiskajā pētījumā – aptaujas anketas metode un pirmsskolas pedagogu aptaujas anketu datu statistiskā, kvalitatīva analīzē. Pētījuma rezultātā ir aprakstītas IKT izmantošanas iespējas, izaicinājumi pirmsskolas pedagoga un bērnu vecāku sadarbībā un pedagogiem nepieciešamā IKT kompetence. Informācija būs noderīga pirmsskolas izglītības iestādēm, pedagogiem. Kvalifikācijas darba praktiskā vērtība ir izstrādātais algoritms, ar reālām rekomendācijām pirmsskolas izglītības iestādēm IKT izmantošanas efektivitātes palielināšanai.
 
The qualification research “The use of information and communication technologies in the cooperation of early childhood teachers and a child’s parents” was carried out to find ways of cooperation that correspond with the present society, new study requirements and life situations. The theory research part uses methods that analyze literature and normative regulations, but the practical research uses the survey method and statistical, qualitative analysis of early childhood teacher’s surveys. The result of the research describes the possibilities of using information and communication technologies, challenges in the cooperation of early childhood teachers and a child’s parents as well as the necessary information and communication technologies competencies. This information will be useful for preschools and teachers. The practical value of the qualification work is an algorithm with real recommendations for preschools to increase the effectiveness of usage of the information and communication technologies.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57522
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV