Didaktiskās spēles vārdu krājuma paplašināšanai 3 gadus veciem bērniem
Autor
Ozoliņa, Endija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Datum
2022Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Darba nosaukums: Didaktiskās spēles vārdu krājuma paplašināšanai 3 gadus veciem bērniem. Darba autore: Endija Ozoliņa Darba zinātniskais vadītājs: Asoc. prof. Dr. paed. Baiba Kaļķe Darba saturs: 38 lapas, 8 attēlus, 2 tabulas, 19 pielikumus, izmantotas 29 literatūras un avotu vienības. Pētījuma mērķis: pētīt vārdu krājuma paplašināšanas iespējas 3 gadus veciem bērniem, izmantojot didaktiskās spēles. Teorētiskajā daļā tiek pētīta valodas attīstība pirmsskolas vecuma bērniem, spēļu un rotaļu nozīme bērnu runas attīstībā, 3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma paplašināšana, kā arī tiek aplūkotas didaktiskās spēles, kā iespēja bērnu vārdu krājuma paplašināšanai. Empīriskajā daļā apkopotas didaktiskās spēles, kuras tiks izmantotas pedagoģiskajā procesā, veikts iegūto rezultātu apkopojums. Darba nobeigumā ir izstrādāti priekšlikumi un secinājumi. Atslēgas vārdi: valoda, runa, runas attīstība, spēles, vārdu krājuma paplašināšana, didaktiskās spēles. The title of the work: Didactic games to expand vocabulary for 3-year-old children The name of the author: Endija Ozoliņa The scientific manager: Assoc. prof. Dr. paed. Baiba Kaļķe The content: 38 pages, 8 pictures, 2 tables, 19 attachments, analyzed 29 literature and unit sources. Aim of research: to study the possibilities of expanding vocabulary for 3 years old children using didactic games. The theoretical part studies the development of language for preschool children, the role of games in the development of children's speech, expansion of the vocabulary of 3 years old children, as well as didactic games are considered as an opportunity to expand the vocabulary of children. In the empirical part are summarized didactic games, which will be used in the pedagogical process to expend vocabulary for 3 years old children. Of the summary has been made obtained results. At the end of the work, proposals and conclusions are developed. Key words: language, speech, speech development, games, vocabulary expansion, didactic game.