• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Šķēršļu josla kā fiziskās aktivitātes ierosinātāja grupas telpā 3-4 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Öffnen
299-85488-Nungure-Drava_Mendija_mn19016.pdf (876.3Kb)
Autor
Nungure-Drava, Mendija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Tēma: Šķēršļu josla kā fiziskās aktivitātes ierosinātāja grupas telpā 3-4 gadus veciem bērniem. Aktualitāte: Fiziskās aktivitātes mūsdienās ir ļoti būtiskas, jo tas veicina bērna fizisko attīstību. Šķēršļu josla ir, ne tikai kā fiziskā aktivitāte, bet arī izklaide, ko bērni ļoti labprāt veic. Sporta nodarbībām nevajag notikt tikai sporta telpās, jo ar radošumu un idejām var izpausties arī grupas telpās. Ja pietiekami bieži tiks veiktas fiziskās aktivitātes, tad bērniem tas noteikti radīs pieradumu un vēlmi pēc iespējas vairāk tajā iesaistīties. Darba mērķis: Noskaidrot šķēršļu joslas izveides, plānošanas, organizēšanas, vadīšanas iespējas grupas telpās, lai veicinātu 3-4 gadus vecu bērnu fizisko aktivitāti. • Pētījuma metodes: Tika izanalizēta literatūra par izmantotajām pedagoģiskajām metodēm (pedagoģiskais novērojums, pedagoģiskais eksperiments), analizētas pētījumā izmantotās šķēršļu joslas un ievākti empīriskie dati, lai veiktu to analīzi. Secinājumi: 3-4 gadus veci bērni ir ļoti kustīgi un zinātkāri, tāpēc ir būtiski atcerēties, ka šķēršļu joslas ir viens no veidiem kā pedagogs var veicināt bērna attīstību, emocionālo stabilitāti, savu prasmju apzināšanos. Atslēgas vārdi: Fiziskās aktivitātes, šķēršļu josla, grupas telpa.
 
Subject: Indoor obstacle course as initiator of physical activity at group’s room for 3-4 years old children. Topicality: Physical activity is very important nowadays, because it promotes the child's physical development. The obstacle course is not just a physical activity, but also a for of entertainment that children are very willing to do. Sports activities do not have to take place only in sports premises because creativity and ideas can also be expressed in group space. If physical activities are performed often enough, it will definitely create an habit for children and desire to take part in it even more. Purpose: To find out the creation, planning, organizing, managing abilities of an obstacle course inside the group space in order to promote 3-4 year old children physical development. •Research methodology: The literature on these pedagogical methods was analyzed (pedagogical observation, pedagogical experiment), the obstacle courses used in the method were analyzed and empirical data were collected to perform their analysis. Conclusions: 3-4 year old children are very mobile and curious, so it is worth remembering that obstacle courses are one of the ways in which a teacher can promote a child's development as well as their emotional stability and awareness of their skills. Keywords: Physical activities, obstacle course, group space.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57545
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV