Rīta aplis kā mācību organizācijas veids 4 gadīgiem bērniem
Автор
Pērkone, Māra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kursa darba tēma: Rīta aplis, kā mācību darba organizācijas veids 4 gadīgiem bērniem. Darba autors: Māra Pērkone Darba vadītāja: Dr. paed Ieva Margēviča-Grinberga Darba apjoms: 49. lpp., 26 literatūras un avotu vienības, 4 pielikumi Atslēgas vārdi: Izglītība, bērna attīstība, rīta aplis, domu kartes, runājošā siena. Kursa darbā veikts teorētisks pētījums un literatūras analīze par akcentu un vērtību maiņu izglītības sistēmā, gan Latvijas, gan pasaules mērogā. Tika pētīti literatūras avoti, kas apstiprināja “rīta apli”, kā svarīgu dienas darba sastāvdaļu. Literatūrā tika meklēti apstiprinājumi darba metodēm, kuras izmantot rīta aplī, metodēm, kuras viss labāk motivē bērnus radošai darbībai un savu domu izteikšanai, virzot bērnus pašvadītas mācīšanās virzienā. Teorijas par darba metodēm rīta aplī tika pārbaudītas praktiski. Course Work Theme: Morning Circle, as a type of teaching work organisation for 4 year olds. Author of the work: Māra Pērkone Head of work: Dr. paed Ieva Margēviča-Grinberga Volume of work: 49.p units of literature and 26 sources, 4 attachments Key words: Education, child development, morning circle, thought cards, talking wall. A theoretical study and literature analysis of the exchange of accents and values in the education system has been performed in the course, both at Latvian and global level. Sources of literature confirmed the “morning circle” as an important part of the day’s work were studied. The literature sought approvals for working methods to be used in the morning circle, for methods that motivate children for creative activity and for expressing their thoughts by directing children towards self-directed learning. Theories about working methods were tested practical in the morning circle.