3-4 gadu vecu bērnu sensorā attīstība īstenojot dabaszinātņu jomas saturu pirmsskolā
Author
Aksenova, Sofja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: 3-4 gadu vecu bērnu sensorā attīstība īstenojot dabaszinātņu jomas saturu pirmsskolā. Darba autore: Sofja Aksenova Zinātniskā vadītāja: dr.paed., doc. Daiga Kalniņa Pētījuma mērķis: Pētīt 3-4 gadu vecu bērnu sensoro attīstību dabaszinātņu jomas rotaļnodarbībās pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma priekšmets: 3-4 gadu vecu bērnu sensorā attīstība. Pētījuma objekts: dabaszinātņu jomas rotaļnodarbības pirmsskolas izglītības iestādē. Darba saturs: 40lpp., 4 tabulas, 10 attēli. Kvalifikācijas darbā ir veikts teorētiskais un praktiskais pētījums par iespēju izmantot dabaszinātņu jomas rotaļnodarbības sensorās attīstības veicināšanai. Darbā tika analizēta atbilstoša literatūra. Praktiskajā daļā atspoguļoti iegūtie rezultāti bērnu sensorās attīstības sākumā un beigās. Atslēgvārdi: sensorā attīstība, 3 – 4 gadus veci bērni, dabaszinātņu joma, attīstība. Qualification work topic: sensory development of 3-4 years olds in pre-school science Author of the paper: Sofja Aksenova Consultant of the paper: Dr.paed., doc. Daiga Kalniņa Objective of the research: To study the sensory development of 3-4 year old children in the field of science in pre-school education. Subject of the research: Sensory development of 3-4 year old children. Object of the research: Game in the field of sciences in a pre-school. Volume of the paper: 40 pages, 4 tables, 10 pictures. Theoretical and practical research on the possibility to use the field of sciences to promote the sensory development of lessons has been performed in the qualification work. Theoretical part of the paper contains review of relevant literature. The practical part reflects the results obtained at the beginning and end of children's sensory development.