• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

4 – 5 gadus vecu bērnu emocionālā attīstība, izmantojot dabas vidi

Thumbnail
Открыть
299-85537-Juska_Indra_ij07032.pdf (2.506Mb)
Автор
Juska, Indra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācija darba nosaukums: 4 – 5 gadus vecu bērnu emocionālā attīstība, izmantojot dabas vidi. Darba autore: Indra Juska Darba vadītāja: dr. paed., docente Daiga Kalniņa Darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 4 apakšnodaļām, nobeiguma, priekšlikumiem un 4 pielikumiem. Darbs saturs 61 lpp., 17 att., 4 tab., bibl. 23 nos. latviešu, angļu un krievu valodā. Darba mērķis: Izzināt, kā dabas vide ietekmē 4 – 5 gadus vecu bērnu emocionālo attīstību. Darbā risināta problēma: Šajā steigas laikmetā bērni arvien mazāk laiku pavada ārā, dažkārt tieši pirmsskola ir tā vieta, kurā bērns atrodas ārā, lai mācītos, rotaļātos un atpūstos. Šā brīža COVID 19 pandēmija, kuras laikā speciālisti iesaka pēc iespējas vairāk laika pavadīt brīvā dabā. Darba teorētiskajā daļā noskaidrots kāds ir 4 – 5 gadus vecu bērnu emociju attīstības raksturojums, kāda ir dabas ietekme uz bērnu emocionālo attīstību, kādi ir metodiskie paņēmieni ir jāpielieto bērnu emociju pilnveidošanai Darba empīriskā pētījumu daļā ir izpētīts, kā dabas vide ietekmē 4 – 5 gadus vecu bērnu emocionālo attīstību. Būtiskākie secinājumi: Bērni atrodoties pie dabas, jūtas brīvāki un pārliecinātāki par sevi. Lai bērniem vairotu pozitīvās emocijas, viņiem ir vairāk laika jāpavada ārā. Darba teorētiskais devums: Teorētiski pamatota šī brīža situācija par dabas vides ietekmi uz 4 – 5 gadus vecu bērnu emocionālo attīstību. Praktiskais devums: Izpētīts kā dabas vide ietekmē 4 – 5 gadus vecu bērnu emocionālo attīstību. Atslēgvārdi: emocijas, emociju attīstība, daba, 4 – 5 gadus veci bērni.
 
Qualification job title: Emotional development of 4-5 year old children using the natural environment. Author of the work: Indra Juska Supervisor: Dr. paed., docent Daiga Kalniņa The work consists: of an introduction, 4 chapters, 4 subsections, a conclusion, proposals and 4 appendices. Thesis content: 61 pages, 17 figures, 4 tables, bible. 23 nos. in Latvian, English and Russian. Aim of the work: To find out how the natural environment affects the emotional development of 4-5 year old children. Problem solved at work: In this age of hurry, children spend less and less time outdoors, sometimes preschool is the place where the child is outside to study, play and relax. The current COVID 19 pandemic, during which experts recommend spending as much time outdoors as possible. The theoretical part of the work clarifies the characteristics of the development of emotions in 4-5 year old children, what is the effect of nature on the emotional development of children, what are the methodological techniques to be used to improve children's emotions The empirical part of the study examines how the natural environment affects the emotional development of 4-5 year old children. Key Findings: Children feel free and more confident in nature. Children need to spend more time outdoors to develop positive emotions. Theoretical contribution of the work: The current situation regarding the influence of the natural environment on the emotional development of 4-5 year old children is theoretically substantiated. Practical contribution: Researched how the natural environment affects the emotional development of 4-5 year old children. Keywords: emotions, development of emotions, nature, 4-5 year old children.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57572
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV