• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pašapkalpošanās prasmju veicināšana bērniem pirmsskolas izglītības 1. posmā

Thumbnail
Öffnen
299-85552-Broka_Viktorija_vb19034.pdf (1.716Mb)
Autor
Broka, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Datum
2022
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darbu „Pašapkalpošanās prasmju veicināšana bērniem pirmsskolas izglītības 1. posmā” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Viktorija Broka, darba vadītāja docente, Dr.paed. Ilze Šūmane. Darba mērķis ir noteikt divgadīgu līdz trīsgadīgu bērnu pašapkalpošanās prasmju apguves veicināšanas pedagoģiskās iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba 1.daļā tiek apskatīts pašapkalpošanās prasmju veidošanās priekšnosacījumi no 2 līdz 3 gadu vecu bērnu attīstībā. 2.daļā tiek pētītas metodes, kas veicina pašapkalpošanās prasmes. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz M. Montesori, D. Dzintares, I. Stangaines, I. Jurgenas, S.Kozlovas, Aksarinas, T. Kuļikovas un citu pedagogu un psihologu atziņām. 3.daļā empīriskajā veikts pedagoģiskais pētījums par to, kāds pašapkalpošanās prasmju līmenis bija bērniem, iesākot pirmsskolas izglītības iestādi un kas ir mainījies pēc desmit mēnešiem. Pētījuma laiks: 10.03. 2021.–30.11.2021. Darba saturs: 52 lpp, 3 tabulas, 38 literatūras avoti un 6 pielikumi.
 
The Qualification Paper “Promotion of self-help skills in children during the 1st stage of preschool education” was written by Viktorija Broka, the student of Faculty of Education, Psychology and Art of University of Latvia. The supervisor is assistant professor Dr.paed., Ilze Šūmane. The aim of the Paper is promotion of self-help skills in 2 to 3 year old children during the 1st stage of preschool education. The part 1 of the Qualification Paper deals with the preconditions for the development of self-help skills in the growth of 2-3 year old children. The part 2 explores methods that promote self-help skills. The research is based on findings of M. Montesori, D. Dzintare, I. Stangaine, I. Jurgena, S, Kozlova, Aksarina, T. Kuļikova and other educators and psychologists. In the part 3, an empirical pedagogical study is conducted on the level of self-care skills that children had at the start of pre-school education and that has changed after ten months. Time of the research: 10.03.2021. – 30.11.2021. The Paper consists of: 52 pages, 3 tables, 38 sources of literature and 6 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57578
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV