5 -6 gadus vecu bērnu sadarbības attīstība sižeta lomu rotaļās
Автор
Siliņa, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darbs : 5 – 6 gadus vecu bērnu sadarbības attīstība sižeta lomu rotaļās. Kvalifikācijas darba autore: Inga Siliņa Kvalifikācijas darba zinātniskā vadītāja: docente Dr. paed. Ilze Šūmane Kvalifikācijas darba mērķis: Izzināt sižeta lomu rotaļu nozīmi 5 - 6 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju attīstībā un izstrādāt ieteikumus pirmsskolas pedagogiem. Izstrādātā darba tēmas aktualitāte: Kvalifikācijas darba tēma ir aktuāla, jo kvalitatīva izglītības nodrošināšana un sistēmas attīstība ir viens no būtiskākajiem faktoriem mūsu sabiedrības attīstībā, izaugsmē, kā arī rotaļnodarbība (jeb rotaļa) ir kā viens no veicinošiem izglītības procesa rīkiem. Kursa darba pirmajā nodaļā un divās apakšnodaļās skatīts sadarbības jēdziena un prasmju ar vienaudžiem veidošanās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā teorētiskais skaidrojums. Otrajā nodaļā un trijās apakšnodaļās skatīta lomu rotaļas teorētiskie aspekti, lomu rotaļas raksturojums un 5 -6 gadus vecu bērnu vecuma iezīmes rotaļās. Trešajā nodaļā 5 – 6 gadus vecu bērnu sadarbības attīstības izpēte sižeta lomu rotaļās. Kvalifikācijas darba apjoms 55 lpp., 5 tabulas, 13 attēli, 2 pielikumi, 34 izmantoti literatūras avoti. Qualification work: Five to six year old kids cooperation development in storyline role games. Qualification work author: Inga Siliņa Qualification work scientific supervisor: docente Dr. paed. Ilze Šūmane Qualification work purpose:To find out the role of story games in the development of cooperation skills of five to six year old children and to develop recommendations for preschool teachers. The theme of the developed work: The topic of the qualification paper is current, because the provision of quality education and the development of the system is one of the most important factors in the development and growth of our society, as well as playing lessons is one of the facilitating tools of the educational process. The first section of the course and two sub-sections refer to the theoretical explanation of the concept of cooperation and the development of skills with peers in the pre-school pedagogical process. Second chapter and three sub-sections cover theoretical aspects of role play, role playing and age features of children aged five to six. Third chapter research into the development of cooperation between children aged five to six in the play of the plot. Volume of qualification work: 55pages, 5 tables, 13 pictures, 2 attachments, 34 literature sources used.