Attālināto sporta stundu norise 4.-6.klašu skolēniem
Автор
Gātere, Dinija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Straujo pārmaiņu laikā, kad nemitīgi ir jāpielāgojas tehnoloģiju laikmetam, un jāievieš jaunās kompetences, ir jāpielāgojas arī pandēmijas apstākļiem, kad mācības notiek attālināti, sporta stundas, tāpat kā citi mācību priekšmeti radīja daudz jaunu izaicinājumu. Diplomdarbs ir izstrādāts ar mērķi teorētiski un praktiski pētīt kā īstenot attālināto mācību procesu 4.-6. klašu skolēniem sporta stundās. Diplomdarba teorētiskā nodaļā aprakstīts skolēnu un attālināto mācību procesa raksturojums, reglamentējošo dokumentu izpēte. Empīriskā pētījuma ietvaros, veicot aptaujas, intervijas, literatūras un dokumentu analīzi, secināts, ka 4.-6. klašu skolēniem var veiksmīgi plānot un organizēt sporta nodarbības attālināti. In a time of great change when we constantly need to adopt to the age of technology and introduce new competenies, we also need to adjust to the pandemic conditions when studies are done over a distance. Sport subjects, like other subjects, also created many new challenges. This thesis is developed with the goal to theoretically and practically study how to carry out physical education lessons for 4th to 6th grade pupils over a distance. Theoretical section of the thesis describes pupils and the nature of distance learning as well as studies the involved regulatory documents. During the empirical research phase which includes surveys, interviews and analysis of literature and documentation it is concluded that 4th to 6th grade pupil physical education lessons can be successfully planned and carried out over a distance.