• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēnu pašvērtējuma prasmju pilnveides iespējas dabaszinībās 2. klasē

Thumbnail
Открыть
299-85616-Malahovska_Jelena_js05037.pdf (1.729Mb)
Автор
Malahovska, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Jeļenas Malahovskas diplomdarbs Skolēnu pašvērtējuma prasmju pilnveides iespējas dabaszinībās 2. klasē. Diplomdarba mērķis: Pētīt iespējas skolēnu pašvērtējuma prasmju pilnveidē dabaszinībās 2. klasē. Diplomdarba teorētiskajā daļā analizēts pašvērtējuma un ar to saistīto jēdzienu skaidrojums. Analizēti pašvērtējuma, paškontroles un vajadzību iedalījumi, kritēriji un līmeņi, pašvērtējuma veidošanās procesa nosacījumi un problēmas, uzskaitīti pašvērtējuma ieguvumi. Diplomdarba empīriskajā daļā izstrādāti kritēriji, kuri nosaka skolēnu pašvērtējuma prasmju attīstību dabaszinībās 2. klasē. Ir noteikti skolēnu pašvērtējuma prasmju attīstības līmeņi, izmantojot izvirzītos kritērijus. Veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība pašvērtējuma prasmju attīstībai dabaszinībās 2. klasē. Atslēgas vārdi: dabaszinības, pašvērtējums, prasmes, prasmju pilnveide.
 
Jelena Malahovska's diploma thesis Opportunities for students to improve their self-assessment skills in science in the 2nd grade. Aim of the diploma thesis: To study the possibilities of improving students' self-assessment skills in natural science lessons in the 2nd grade. The theoretical part of the diploma thesis analyzes the explanation of self-evaluation and related concepts. The divisions, criteria and levels of self-assessment, self-control and needs are analyzed, the conditions and problems of the self-assessment process are listed as well as the benefits of self-assessment. In the empirical part of the diploma thesis, criteria are developed that determine the development of students' self-assessment skills in natural science lessons in the 2nd grade. Levels of development of students' self-assessment skills have been determined using the set criteria. A pedagogical experiment has been carried out for the development of self-assessment skills in natural science lessons in the 2nd grade. Keywords: natural sciences, self-esteem, skills, skills development.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57616
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV