• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pedagogu pašizjūtas, stresa un apmierinātības ar darbu novērtējums attālinātā mācību procesā

Thumbnail
Открыть
299-85668-Svarce_Iveta_ib05101.pdf (1.784Mb)
Автор
Švarce, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Дата
2022
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
No pedagogu pašizjūtas, stresa pārvarēšanas un apmierinātības ar darbu ir atkarīga, ne tikai konkrētā darbinieka, bet visas izglītības kvalitāte un efektivitāte kopumā. Pētījuma „Pedagogu pašizjūtas, stresa un apmierinātības ar darbu novērtējums attālinātā mācību procesā” mērķis, izpētīt pedagogu pašizjūtu, stresu un apmierinātību ar darbu attālinātā mācību procesā. Mērķa sasniegšanai tika veikta literatūras analīze, skolotāju aptauja, intervijas ar pedagogiem, datu apstrāde un iegūto rezultātu analīze. Darba ietvaros tika izpētīta pedagogu pašizjūta, stress un apmierinātība ar darbu, izstrādāti priekšlikumi pedagogu pašizjūtas, apmierinātības ar darbu un stresa pārvarēšanas uzlabošanai skolā. Darba apjoms ir 88 lappuses un tas sastāv no 4 nodaļām un tā tapšanā izmantoti 133 literatūras avoti.
 
From educators sense of well-being, stress management and job satisfaction depend, not only for the quality and effectiveness of the individual staff member, but for the whole education. The aim of the study "Assessment of teachers' prosperity, stress and job satisfaction in remote learning" is to investigate teachers’ well-being, stress and job satisfaction in remote learning. To achieve the goal, the literature analysis, teacher survey, interviews with pedagogues, data processing and analysis of the obtained results were carried out. The study focused on teachers' well-being, stress and job satisfaction, and developed proposals to improve teachers’ well-being, job satisfaction and stress management at school. The volume of the work is 88 pages and it consists of 4 chapters and 133 literature sources were used in its creation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57636
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV